عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۱۲۹۸
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۴
مدیر کل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها ویژه برنامه های حرم مطهر به مناسبت سالروز رحلت نبی مکرم اسلام(ص) و شهادت امام حسن مجتبی و امام رضا علیهماالسلام را تشریح کرد.
عقیق:حجت الاسلام بهشتی پور گفت: در شب رحلت نبی مکرم اسلام حضرت محمد صلی الله علیه و آله و شهادت سبط اکبر ایشان، امام حسن مجتبی علیه السلام مراسم عزاداری و سوگواری با سخرانی حجت الاسلام والمسلمین میرباقری و مداحی سید علی حسینی نژاد برگزار می شود.
وی با اشاره به آیین سوگواری در صبح 28 صفر با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین فرحزاد و مداحی سید جواد میرجعفری گفت: زیارت حضرت رسول از بعید نیز با صدای حجت الاسلام محمدپور بلافاصله بعد از نماز عصر در شبستان امام خمینی(ره) اقامه می شود؛ همچنین مراسمی از ساعت 15:30 با سخنرانی حجت الاسلام کافی و مداحی حاج عباس حیدرزاده برگزار می گردد.
مدیر کل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس درباره ویژه برنامه های سالروز شهادت امام رضا علیه السلام گفت: در شب شهادت اما رضا علیه السلام، آیین سوگواری با سخرانی حجت الاسلام والمسلمین میرباقری و مداحی حاج عباس حیدرزاده در حرم کریمه اهل بیت(س) برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به حرکت دسته عزاداری خادمان حرم حضرت معصومه سلام الله علیها در روز شهادت امام رضا علیه السلام گفت: خادمان ساعت 10 صبح از مسجد امام حسن عسکری علیه السلام به سمت حرم کریمه اهل بیت(س) حرکت می کنند و با عزاداری در حرم مطهر، شهادت این امام همام را به بانوی کرامت تسلیت می گویند.
حجت الاسلام بهشتی پور افزود: در شبستان امام خمینی(ره) نیز مراسم سوگواری صبح ساعت 10:15 با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین فرحزاد و مداحی حاج حسن شالبافان و عصر شهادت نیز مراسمی با سخنرانی حجت الاسلام کافی و مداحی سید حسین جعفرنژاد برگزار می شود.

منبع:حوزه

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین