عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۱۰۴۰
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۳
رییس سازمان مدیریت بحران کشور تدابیر این سازمان برای راهپیمایی اربعین حسینی را تشریح کرد.
عقیق:اسماعیل نجار در گفت‌وگویی، درباره تدابیر سازمان مدیریت بحران برای راهپیمایی اربعین گفت: برابر تصمیمات اتخاذ شده سازمان مدیریت بحران کشور نیز به عنوان عضوی از قرارگاه اربعین تحت نظر وزارت کشور فعالیت می‌کند و در همین راستا وظایفی نیز بر عهده این سازمان گذاشته شده است.
 
وی ادامه داد: تامین ایمنی و افزایش آمادگی شهرهای مرزی از جمله وظایفی است که بر عهده سازمان مدیریت بحران کشور است.
 
نجار با بیان اینکه مدیران کل بحران‌های دو استان ایلام و خوزستان به عنوان دو استان دارای پایانه‌های مرزی فراخوانده و موارد لازم به آنان گفته شده‌ است، ادامه داد: تیم‌های مدیریت بحران در این استان‌ها از مدتی قبل به حالت آماده‌باش کامل درآمده و تجهیزات مورد نیاز نیز در اختیارشان قرار گرفته است تا در صورت بروز حوادث طبیعی احتمالی از آماده‌باش نسبی و قابل قبولی برخوردار باشند.
 
رییس سازمان مدیریت بحران کشور اضافه کرد: تیمی از کارشناسان مدیریت بحران در ارزیابی که از این منطقه داشتند مخاطرات احتمالی را که ممکن است در این فصل از سال در دواستان ایلام و خوزستان رخ دهد، شناسایی کرده و تمهیدات لازم درباره مواجهه با آن اندیشیده شده است.  همچنین مدیریت بحران استان‌های معین همچون کرمانشاه و ... نیز در آماده باش هستند.
 
وی با بیان اینکه اماده‌باش مدیریت بحران برای اربعین تا بازگشت موج زائران از کشور عراق ادامه خواهد داشت، گفت: مدیریت بحران تمام امکانات و توان خود را برای خدمت به زائران عتبات به کار بسته است.

منبع:ایسنا

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین