عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۱۰۳۲
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۹
معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران خبر داد
نماینده شهردار تهران در ستاد اربعین از افزایش ۳۰ درصدی ظرفیت حضور زوار در اربعین امسال خبر داد.
عقیق:نماینده شهردار تهران در ستاد اربعین از افزایش 30 درصدی ظرفیت حضور زوار در اربعین امسال خبر داد و گفت: مدیریت شهری امسال نیز همچون سال‌های گذشته با تمامی توان اقدامات مربوط به تهیه اتوبوس‌ها، تدارک تجهیزات ایمنی و آتش نشانی و ارائه خدمات درمانی را با بهترین کیفیت در مرزها و خاک عراق ارائه می‌دهد.

مجتبی عبدالهی با اشاره به اقدامات شهرداری تهران همزمان با ایام اربعین در مرزها و خاک کشور عراق اظهار کرد: همان‌طور که بارها اعلام شد مناطق 4، 5 و 6 به‌ترتیب مسئولیت خدمات‌رسانی در مرزهای چزابه، مهران و شلمچه را به‌عهده دارند و مسئولان امر در جلسات ستاد اربعین شهرداری تهران برنامه‌های خود را جهت رفاه حال زائرین و نگهداشت فضای پیاده روی اعلام می‌کنند.

وی با بیان اینکه پیش بینی‌ها حاکی از این است که امسال ظرفیت حضور زوار در کربلا همزمان با اربعین حسینی 30 درصد نسبت به سال گذشته افزایش می‌یابد، عنوان کرد: بنابراین باید با توان، تجهیزات و امکانات بهتری نسبت به دو سال گذشته در مراسم امسال حضور پیدا کنیم.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با تأکید بر ضرورت همکاری میان نیروهای داخلی و مسئولان عراقی گفت: مدیریت شهری امسال نیز همچون سال‌های گذشته اقدامات مربوط به تهیه اتوبوس‌ها برای حمل و نقل زائرین، تدارک تجهیزات ایمنی و آتش نشانی و ارائه خدمات درمانی شرکت شهر سالم به زائرین را با بهترین کیفیت در مرزها و خاک عراق ارائه می‌دهد.

عبدالهی ادامه داد: خدمت رسانی ویژه به زائرین در شهر کوت عراق نیز انجام می‌شود و لباس مناسب برای نیروهای خدمت رسان در قالب کاور با آرم خادم‌الحسین توزیع شده است.

منبع:تسنیم

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین