عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۰۹۷۲
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۶
تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س):
امام جمعه قم گفت: اعضای موکب آستان مقدس حضرت معصومه(س) خادم تمام زائرین اباعبدالله از هر نژاد و کشوری هستند و باید با نیت در مسیر خدمت به زائرین حرکت کنند.
عقیق:حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی در مراسم بدرقه خادمین موکب اربعین آستان مقدس حضرت معصومه(س) در شبستان نجمه خاتون حرم مطهر گفت:  خدمت‌گزاری در شرایط امروز به زائرین امام حسین(ع) نوعی ولایتمداری است.

امام جمعه قم بیان داشت:  ملت ایران همواره با حضور در مقاطع مختلف تاریخی همچون دوران دفاع مقدس و... ولایت‌مداری خود را ثابت کرده‌اند.

وی اظهارداشت: خداوند تاکید دارد که هرکاری که انسان انجام می‌دهد باید از روی فکر و در راه او باشد. حجت الاسلام والمسلمین سعیدی گفت:  اعزام خادمین حرم مطهر حضرت معصومه(س) به کربلا برای خدمت‌رسانی به زائرین پیاده اباعبدالله الحسین برای لبیک به ندای ولایت‌ و حفظ این جایگاه عظیم به عنوان سرمایه‌ جامعه اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی با بیان این که  خادمین سیدالشهدا(ع) مهاجر فی سبیل‌الله  هستند افزود: از لحظه‌ای که خادمین زائرین سیدالشهدا(ع) نیت کرده و در این مسیر قدم می‌گذارند شامل عنایت اهل بیت(ع) هستند.

تولیت حرم حضرت معصومه(س) گفت: اعضای موکب آستان مقدس حضرت معصومه(س) خادم تمام زائرین اباعبدالله از هر نژاد و کشوری هستند و باید با نیت در مسیر خدمت به زائرین حرکت کنند.

وی یادآورشد:  اهل بیت(ع) با وجود اینکه در نقاط مختلفی هستند؛ اما در نهایت پیکر واحدی را تشکیل می‌دهند و در این راستا ما هم باید به این مساله توجه داشته باشیم و باید بدانیم که خدای متعال و حضرت اباعبدالله الحسین نظاره‌گر خدمات ما هستند.

امام جمعه قم گفت: حرکت و نیت خادمین زائرین اباعبدالله الحسین(ع) بسیار آبرومند و زیبا شکل گرفته است، کسانی که چه برای خدمت چه برای زیارت به کربلا و کشور عراق سفر می‌کنند به قوانین این کشور احترام بگذارند تا مشکلی در مسیر زیارت اربعین رخ ندهد.

منبع:حوزه

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین