عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۰۹۳۲
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۲
حاج محسن طاهری در غرفه عقیق:
وظیفه همه کشورهای اسلامی این است که لکه ننگ داعش را از صفحه روزگار محو کنند. نباید اجازه دهیم که این جریان تکفیری خودشان را به عنوان نماینده اسلام معرفی کنند.

عقیق: حاج محسن طاهری، ذاکر اهل بیت با حضور در نمایشگاه مطبوعات، میهمان غرفه عقیق شد و گفت: لازم می دانم از زحمات مجموعه عقیق در پوشش اخبار و اطلاعات محافل مذهبی قدردانی کنم. امیدوارم که با تلاش مضاعف روز به روز مجموعه عقیق بانشاط تر و پویاتر به مسیر خود ادامه دهد.

وی با اشاره به تمرکز سایت عقیق بر موضوع مدافعان حرم افزود: این اقدام واقعا قابل تحسین است. نباید فراموش کنیم که امنیت امروز کشور، مرهون مجاهدت‌های مدافعان حرم است. تروریست هایی که دست پرورده استکبار جهانی اند، امروز یک معضل جهانی شده اند و حتی به حامیان خودشان هم رحم نمی کنند و همه جای دنیا را نا امن کرده اند. مدافعان حرم در دفاع از حریم اعتقادی شان سینه سپر می کنند و از سوی دیگر حامیان امنیت کشور هستند. بدون شک اگر این جوان های نورانی نبودند، مجبور می شدیم در کشور خودمان با این تروریست‌های وحشی بجنگیم.

حاج محسن طاهری افزود: وظیفه همه کشورهای اسلامی این است که لکه ننگ داعش را از صفحه روزگار محو کنند. نباید اجازه دهیم که این جریان تکفیری خودشان را به عنوان نماینده اسلام معرفی کنند. ما فراموش نمی کنیم که کشورهای استکباری و افرادی چون هیلاری کلینتون نقش موثری در ایجاد و پرورش تروریست های تکفیری داشت.

در چنین شرایطی اهمیت موضوع مدافعان حرم بیش از پیش روشن می شود.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین