عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۰۹۰۸
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۵
جانشين معاون هماهنگ کننده ناجا از رشد 98 درصدی سفرهای زمينی و هوايی اربعين خبر داد.
عقیق:سردار محسن فتحی زاده در نشست قرارگاه امام علی (ع) گفت: با تشکیل قرارگاه ستاد کل نیروهای مسلح در استان ایلام، پنج کمیته فرعی به منظور تقسیم بندی وظایف در نظر گرفته شده است که فعالیت ها و برنامه ریزی های خوبی از چند ماه پیش در این کمیته ها انجام گرفته است.
 
وی در ادامه با اشاره به اختصاص 16 هزار نیرو برای پایانه های مرزی گفت: برابر آمارهای موجود در مجموع، امسال سفرهای زمینی و هوایی اربعین 98 درصد افزایش داشته که سفرهای زمینی 109 درصد نسبت به سال گذشته رشد داشته است.
 
جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا تصریح کرد: نیروی انتظامی با همراهی سایر نیروهای امنیتی و اطلاعاتی ،اشراف اطلاعاتی خوبی در برگزاری همایش اربعین دارد و با اجرای طرح های کنترلی، امنیت زائران را تأمین می کند.
 
این مقام مسئول در ادامه با اشاره به اینکه هم اکنون جریان تردد زائران در مهران عادی و روان است ،گفت: برابر تدابیر اتخاذ شده اتباع خارجی اجازه خروج از مرز مهران را ندارند.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا با اشاره به اینکه سفر اربعین امسال زودتر آغاز شده است، گفت: زائران سفر اربعین خود را به خوبی مدیریت کرده اند و تمامی رده های تخصصی ناجا نیز با استقرار نیرو و تجهیزات مناسب در پایانه مرزی مهران در حال ارائه خدمت به زائران حسینی  هستند.

منبع:میزان

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین