عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۰۸۲۰
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۱
اعلام شد
پلیس راه راهور ناجا محدودیت های ترافیکی را همزمان با اربعین حسینی در استان های خوزستان و چهارمحال و بختیاری اعلام کرد.
عقیق:بنا به اطلاعیه پلیس راه راهور تردد تمام تانکرهای سوخت رسان عراقی از ساعت ۷ روز سه شنبه ۲۵ آبان ماه تا ساعت ۲۴ سه شنبه دوم آذر در کلیه محورهای استان خوزستان ممنوع است.

همچنین تردد کلیه کامیون ها و تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۷ پنجشنبه ۲۰ آبان تا ساعت ۲۴ روز جمعه پنجم آذر ماه در محورهای اهواز-سوسنگرد، بستان-چذابه، اهواز-خرمشهر و شلمچه ممنوع شده است. پلیس راهور به رانندگانی که قصد تردد در این مسیرها را دارند توصیه کرد برای شلمچه مسیر جایگزین ندارد ولی خودروهایی که قصد رفتن به خرمشهر را دارند می‌توانند از مسیر اهواز- آبادان- خرمشهر و بالعکس تردد کنند.

بنا بر این گزارش تردد کلیه اتوبوس ها از ساعت ۷ روز پنجشنبه ۲۰ آبان تا ساعت ۲۴ جمعه ۵ آذر در محور هفتگل-باغملک- ایذه-دهدز- شهرکرد و بالعکس ممنوع شده است

همچنین در مسیر اهواز –اندیمیشک-خرم آباد- الیگودرز، اصفهان- شهرکرد و بالعکس به عنوان مسیر جایگزین برای تردد خودروها اعلام شده است.

پلیس راه اعلام کرد تردد کلیه تانکرهای سوخت رسان عراقی از ساعت ۷ یکشنبه ۲۳ آبان تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۵ آذر از کلیه محورهای استان ایلام ممنوع است.

تردد کلیه تریلرها، کامیون و کامیونت ها به استتثنا حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۷ یکشنبه ۲۳ آبان تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۵ آذر از محورهای دهلران-مهران، حمیل-ایلام، قلاجه-ایلام و ایلام –مهران ممنوع است.

 بر اساس این گزارش در استان لرستان نیز تردد کلیه تانکرهای سوخت رسان عراقی از ساعت ۷ سه شنبه ۲۵ آبان تا ساعت ۲۴ جمعه ۵ آذر از کلیه محورهای استان لرستان ممنوع اعلام شده است.

در صورت بروز مشکلات ترافیکی در استان های درگیر مراسم اربعین تردد خودرهای باری حامل مواد سوختی و فاسدشدنی برابر تدابیر ابلاغی و طبق اعلام ماموران پلیس راه انجام خواهد شد.

منبع:مهر

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین