عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۰۶۲۶
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۴
زائرین اربعین حسینی از روز دوشنبه می توانند با مراجعه مستقیم به دفاتر زیارتی سراسر کشور همزمان و بدون معطلی همه مراحل ثبت نام در سامانه سماح را از طریق این دفاتر انجام دهند.
عقیق:به نقل از روابط عمومی سازمان حج و زیارت؛ این سازمان در اطلاعیه ای با تأکید بر «تجمیع مراحل ثبت نام در سامانه سماح» اعلام کرد: برای ارائه تسهیلات بیشتر به زائرین اربعین، از روز دو­شنبه 17 آبان­، فرایند ثبت ­نام و تحویل مدارک زائران در یک مرحله و هم­زمان در دفاتر خدمات زیارتی سراسر کشور انجام می­ شود.

نظر به استقبال کم­ نظیر مشتاقان زیارت اربعین حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و افزایش قابل توجه شمار ثبت ­نام­ کنندگان در سامانه سماح، با توجه به فرصت اندک باقیمانده تا اربعین حسینی (ع)، زائرین محترم می­‌توانند با مراجعه به 2 هزار و 300 دفتر زیارتی در سراسر ایران که اسامی و نشانی آن‌ها در سامانه سماح samah.haj.ir و وب­ گاه سازمان حج و زیارت hajnews.ir قابل دسترسی است به طور همزمان نسبت به ثبت­ نام در سامانه سماح، پرداخت هزینه­ های مربوطه و ارائه مدارک اقدام کنند.

در پایان از زائران عزیزی که در سامانه سماح ثبت­ نام کرده­ اند و تا کنون مدارک (گذرنامه و دو قطعه عکس) خود را تحویل نداده ­اند درخواست می‌­شود سریعاً نسبت به ارائه مدارک به دفاتر زیارتی اقدام کنند.

منبع:مشرق



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین