عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۰۵۱۳
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۰۲:۲۲
آیت‌الله جزایری:
نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با تاکید بر اینکه در حد امکان اختیارات صدور روادید به مسؤولان خوزستان داده شود تا از مشکلات احتمالی کاسته شود گفت: پیاده‌روی اربعین از برکت‌های انقلاب اسلامی است.
عقیق:آیت‌الله سید محمد علی موسوی جزایری در حاشیه نشست با فرمانده نیروی انتظامی کشور ضمن تسلیت سوگواری اباعبدالله الحسین(ع)، به خدمات ارزنده نیروهای نظامی و انتظامی در فراهم‌سازی شرایط مناسب برای زائرین اربعین حسینی اشاره و اظهار کرد: نسبت به سال‌های آغازین حرکت عظیم پیاده‌روی اربعین حسینی، پیشرفت ملموسی در مدیریت و خدمت‌رسانی حاصل شده است که نتیجه عزم راسخ و اراده قوی نشأت گرفته از عشق و ارادت مدیران و مسؤولان دست اندرکار است.

وی به بیان مواردی از فعالیت‌های گسترده و بی‌نظیر نهادها در قسمت‌های مختلف خدمت‌رسانی به زائران حسینی پرداخت و ظرفیت‌های تحقق این موضوع را عشق به حضرت اباعبدالله الحسین(ع) دانست.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با اشاره به آغاز حرکت کاروان‌های پیاده‌روی زائران حسینی و حضور چشم‌گیر تمامی اقشار و سنین در این راهپیمایی میلیونی، اذعان داشت: این حرکت عظیم از برکت‌های انقلاب اسلامی بوده که اکنون بدین صورت شکوفا شده است.

آیت‌الله موسوی جزایری در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه امکان بروز اتفاقات غیر قابل پیش‌بینی در این ایام به‌ویژه پیرامون موضوع صدور روادید و خروج از کشور محتمل است، خاطرنشان کرد: اعطای اختیارات ویژه به مسؤولان استانی جهت حل چنین مشکلاتی بسیار مفید خواهد بود و درخواست داریم که در حد امکان این اختیارات به مسؤولان استانی داده شود.

وی در پایان امکان بروز ضعف و کمبود امکانات از سوی گذرگاه‌های عراق را دیگر مساله احتمالی دانست و با بیان اینکه نیروهای نظامی عراقی ممکن است درخواست کمک‌هایی پیرامون تجهیزات یا عوامل انسانی از همتایان ایرانی خود داشته باشند، تاکید کرد: همکاری با آنها زمینه‌ساز رفاه حال بیشتر زائران ایرانی در عراق خواهد بود و درخواست داریم در صورت صلاح‌دید، این امکان به نیروهای مرزی استان خوزستان داده شود.

منبع:میزان

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین