عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۰۴۸۳
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۶
چشم جهانیان وملل آزادی خواه وهمه مستضعفان جهان محو حرکت بی بدیل وجهان مشمول مردمی بود که درسیزدهم آبان ثابت کردند که همواره در عرصه استکبار ستیزی و حضور در صحنه مقاومت علیه استکبار ممتازند.
عقیق: سازمان بسیج مداحان کشور به مناسبت یوم الله سیزدهم آبان بیانیه ای صادر کرده است. متن این بیانیه از قرار زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

  خداوند قادر و متعال را سپاسگذاریم که به ملت شریف، شهید پرور، ولایت مدار و غیرتمند ایران اسلامی، توفیق داد که در تبعیت از آیه شریفه «ان الشیطان لکم عدو فاتخذوه عدوا» گام برداشته و با توجه به فرمایش حکیمانه نائب امام عصر(عج) امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه «آمریکا شیطان بزرگ است» با تسخیر لانه جاسوسی به رقم زدن حماسه پرشکوه سیاسی همت گماشته و به پاسداشت مقام شامخ شهیدان والامقام ایران اسلامی، این چنین خیره کننده و با شکوه درخشیدند و دست ناپاک ایادی استکبار جهانی را از منافع این ملت قطع کردند.

 چشم جهانیان و ملل آزادی خواه و همه مستضعفان جهان محو حرکت بی بدیل و جهان مشمول مردمی بود که در سیزدهم آبان ماه ثابت کردند که همواره در عرصه استکبار ستیزی و حضور در صحنه مقاومت علیه استکبار جهانی ممتازند.

  ما مفتخران به پوشیدن خلعت مقدس ستایشگری آستان ولایت و امامت و مداحان اهل بیت عصمت وطهارت اعلام می داریم که : آفرین بر شما مردم، آفرین بر شما مردمی که امت محمٌدید. طلایه داران اسلام ناب هستید و یگانه پرچمداران عدالت طلبی و ظلم ستیزی در عالم، همان درسی که از سیدالشهدا(ع)   آموختید و همان مکتبی که از قیام سرخ حسینی و انتظار ظهور مهدی موعود(عج) به ارث برده اید.

  جوانان ایران اسلامی و دانشجویان ولایت مدار در سیزدهم آبان ماه به بدخواهان و دشمنان قسم خورده انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ثابت کردند که در صحنه مبارزه همچون ید واحدند و در راه اعتلای ارزشها و آزادی و استقلال این مملکت ذره ای اهل تسامح و تساهل نیستید.

 ما مداحان بسیجی، شعرای آیینی و جامعه ستایشگران اهل بیت (ع) به رهبری فرزانه و حکیمانه امام خامنه ای(مدظله العالی) می بالیم و به داشتن مردمی اینچنین ولایت مدار و غیرتمند افتخار می کنیم و امیدواریم مسئولان خدمتگزار نظام نیز از این حرکت و حماسه سیاسی ملت و به فرموده امام روح الله «انقلاب دوم ملت» در راستای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بیش از پیش بکوشند.

  مداحان بسیجی اهل بیت (ع) همگام با سایر امت شهید پرور و شریف ایران اسلامی با شرکت در راهپیمایی سیزدهم آبان ماه، مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی و صهیونیست بین الملل خواهد کوبید.

منبع:مهر

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین