عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۰۴۴۷
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۷
خادم خبر داد:
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام با اشاره به آماده باش ترافیکی پلیس در شهرستان مهران از پانزدهم آبان ماه، گفت: برای کنترل ترافیکی ایام اربعین شهر مهران به 5 بلوک تقسیم شده است.
عقیق:نورالله خادم، رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام امروز در گفت‌وگویی در ایلام، اظهار کرد: نيروهاي کمکي از استان‌های معين براي مأموريت اربعين به مهران فراخوان شده‌اند و مأموريت امنيت ترافيکي در شهر مهران از پانزدهم آبان ماه آغاز می‌شود.
وی با بیان اینکه با بلوک‌بندی شهر مهران به ۵ بلوک مشخص، نيروها تعيين و تحت آموزش قرار گرفته‌اند، افزود: جلسات هماهنگي مختلفي با ساير نهادها و سازمان‌های خدمات رسان برگزار شده و آماده شروع رزمايش بزرگ اربعين هستيم.
خادم با اشاره به اينکه با هماهنگي فرمانداري، راه و شهرسازي و سازمان حمل‌ونقل و پایانه‌های شهرداري مهران پارکينگ بزرگ اربعين در خارج شهر مهران راه‌اندازی شده است، گفت: در داخل شهر نيز تعداد زيادي پارکينگ توسط شهرداري ساماندهي شده که کار پارک خودروها را تسهيل خواهد کرد.
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی ایلام در پايان از زائران حسيني خواست از پارک خودرو در معابر در محل‌های ممنوع پرهيز نمايند چرا که در صورت مشاهده به پارکینگ‌های خارج شهر منتقل خواهند شد.

منبع:ایکنا

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین