عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۰۴۴۴
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۳
مرکز مانیتورینگ اربعین در مهران امروز با حضور فرمانده ناجا افتتاح شد.
عقیق:سردار حسین اشتری در نشست ستاد اربعین که در استان ایلام برگزار شد، گفت: حرکت زائران از مبدا تا پایانه های مرزی مهران و چزابه تحت پوشش کامل انتظامی و ترافیکی قرار دارد.
 
وی با اشاره به اینکه جمعیت بیشتری از مرز مهران عبور خواهد کرد، گفت: با توجه به اختصاص نیروی کمکی به این پایانه مرزی، آمادگی کامل جهت خدمات رسانی به زائران وجود دارد.
 
سردار اشتری با توصیه به مردم که اخذ گذرنامه را به روزهای آخر موکول نکنند، گفت: طی 40 روز گذشته، یک میلیون گذرنامه صادر و به دست مردم رسیده است.
 
فرمانده ناجا، خاطر نشان کرد: دفاتر پلیس گذرنامه با آمادگی کامل به صورت سه شیفت، مشغول صدور گذرنامه و خدمات رسانی به مردم هستند.
 
وی درباره وضعیت جاده ها و گره های ترافیکی در راه های منتهی به مرز مهران، گفت: علائمی که باید در جاده ها نصب می شد با هماهنگی سازمان ها و ارگان های مختلف انجام شده است.
 
فرمانده ناجا افزود: همه همکاران در طول جاده ترافیک و مسیر تردد زائران را تحت پوشش قرار داده، همچنین برخی مسیرهای فرعی برای کاهش ترافیک در مواقع ضروری در نظر گرفته شده است.
 
وی تاکید کرد: اتباع خارجی برای شرکت در این کنگره عظیم باید از مرز شلمچه عبور کنند.
 
سردار اشتری وضعیت تردد زائران در مرز مهران را مطلوب ارزیابی کرد و گفت:مشکلاتی وجود دارد ولی امیدواریم و سعی می کنیم در روزهای آتی سریعاً حل شوند.
 
فرمانده ناجا با اشاره به اینکه زائران با رعایت توصیه های پلیسی، سفر خوب و امنی داشته باشند،گفت: با همت و همکاری دستگاه های امنیتی، کنترل ها به شدت انجام خواهد گرفت .
 
افتتاح مرکز مانیتورینگ اربعین در مهران
 
این گزارش حاکی است، مرکز مانیتورینگ اربعین صبح امروز با حضور سردار اشتری با هدف کنترل نظم و امنیت تردد زائران در ایام اربعین در پایانه مرزی مهران افتتاح شد.
 
فرمانده ناجا در این مراسم، بر تقویت نظارت و کنترل الکترونیکی بر ترافیک و تردد زائران عتبات عالیات تاکید کرد.

با توجه به افزایش حجم بالای ترافیک و تردد زائران در ایام اربعین، مرکز مانیتورینگ، کنترل شهر مهران و پایانه مرزی را برعهده دارد. 

منبع:میزان

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین