عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۰۳۸۶
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۴
فرمانده انتظامی خوزستان گفت: امکان صدور ویزای آنی در مرزهای شلمچه و چذابه منتفی شده است و زائران باید پیش از عزیمت به کشور عراق جهت دریافت ویزا اقدام کنند.
عقیق:محمدرضا اسحاقی گفت: به منظور فراهم شدن شرایط مناسب جهت تردد آسان تر زائران اربعین حسینی از مرزهای شلمچه و چذابه از ماهها قبل برنامه ریزی ها را آغاز کردیم.

وی افزود: تلاش شده بسترهای مناسب جهت تردد آسان زائران فراهم شود و این افراد برای خروج از کشور با مشکل مواجه نشوند.

فرمانده انتظامی خوزستان با اشاره به در نظر گرفتن 90 گیت جهت عبور زائران از مرزهای شلمچه و چذابه تصریح کرد: به طور مشترک در مرزهای شلمچه و چذابه 90 گیت در نظر گرفته شده و در صورت مشاهده جمعیت بیش از حد گیت های جدیدی را به این دو مرز اضافه خواهیم کرد.

اسحاقی از راه اندازی دو پارکینگ 50هکتاری در مرزهای شلمچه و چذابه خبر داد و خاطر نشان کرد: علاه بر پارکینگ هایی که سال های گذشته در مرزهای شلمچه و چذابه جانمایی شده است، امسال دو پارکینگ جدید با ظرفیت قابل توجه خودرو به وسعت 50 هکتار در این دو مرز تاسیس شده است.

وی از ایمن سازی مسیرهای منتهی به مرزهای شلمچه و چذابه خبر داد و اظهار کرد: درحال حاضر کار ایمن سازی مسیرهای منتهی به مرز انجام شده و نیروهای ما در این دو مرز آماده پذیرایی از عاشقان امام حسین (ع) هستند.

فرمانده انتظامی خوزستان با تاکید بر اینکه امکان صدور ویزای آنی در مرزهای شلمچه و چذابه وجود ندارد اذعان کرد: شهروندانی که برای حضور در ایام اربعین خود را به مرزهای شلمچه و چذابه می رسانند باید بدانند که امکان صدور ویزای آنی در این دو مرز وجود ندارد و حتما باید پیش از عزیمت به سمت مرزها ویزای خود را دریافت کنند.

اسحاقی در خصوص آخرین اقدامات صورت گرفته در جاده چذابه به بستان گفت: ساخت و سازها و بهبود مسیر چذابه به بستان اکنون در حال اتمام است و طی روزهای آینده این مسیر به طور کامل آماده بهره برداری و ارائه خدمات به زائران خواهد بود.

منبع:میزان


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین