عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۰۳۲۶
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۰۱:۳۹
رئیس ستاد برگزاری مراسم اربعین شهرداری تهران گفت: طبق سنوات گذشته هماهنگی های لازم در مجموعه شهرداری تهران برای خدمات رسانی به زائرین اربعین سید و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین(ع) در ستاد مرکزی اربعین حسینی شهرداری تهران انجام شده است.
عقیق: مجتبی عبدالهی با بیان اینکه مقدمات اعزام نیروها به کربلای معلی و نجف اشرف برای مراسم پیاده روی اربعین فراهم شده است، گفت: طی دو مرحله گروه ها، در روزهای 10 (امروز) و 20 آبان ماه از طریق مرز مهران به نجف  و کربلا اعزام می شوند.

وی در خصوص چگونگی اعزام نیروها به شهرهای نجف و کربلا به منظور پاکسازی، نظافت و رفت و روب این شهرها افزود: برای اعزام نیروها به نجف و کربلا سعی شده که از اتوبوس ها به شکل یکپارچه استفاده شود؛ بدین ترتیب که گروه های 40 نفره از مناطق شهر تهران وارد بوستان ولایت می شوند و پس از انجام مقدمات لازم و انجام فریضه نماز مغرب و عشاء به سمت مرز مهران حرکت می کنند.

رئیس ستاد برگزاری مراسم اربعین شهرداری تهران با اشاره به تعداد گروه های اعزامی اظهار داشت: گروه اول مجموعا 600 نفر هستند که 300 نفر به نجف اشرف و 300 نفر به کربلا اعزام می شوند که پس از استقرار گروه دوم در شهرهای نجف و کربلا، 1200 نفر به کربلا و 300 نفر به نجف اشرف (مجموعا1500 نفر) اعزام می شوند که در نهایت گروه اول به مرز مهران باز گردانده می شوند.

عبدالهی با تاکید بر اینکه مجموعا 2100 نفر نیرو برای خدمات رسانی به زائرین و پاکسازی، نظافت و رفت و روب این شهرها اعزام می شوند، تصریح کرد: تجهیزات لازم در زمان های مقرر به کربلا و نجف انتقال می یابند که در نهایت تمامی تجهیزات 5 روز پس از مراسم اربعین حسینی به ایران بازگردانده می شوند.

منبع:فردا

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین