عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۰۲۸۸
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۰۵:۲۲
پادشاه عربستان سعودی با عملکرد بد و مخرب خود علیه اسلام در مدت کم زمامداری، ثابت کرده است که "ابولهب"، نمرده و خون او در رگ های این پادشاه سعودی جریان دارد.
عقیق:"الوهابیه. کام" در مقاله ای به قلم "احمد المسفر" نوشت: در مورد پیامدهای حادثه «منی» در سال گذشته، بسیار تحقیق کردم، کتاب های بی شماری خواندم و گزارش های بین المللی را پی گیری کردم، نسخه های حقیقی را با ادعاهای مسئولین امور حج مقایسه کردم و در پایان به یک نتیجه واحد رسیدم: من مطمئن نیستم که «ابولهب» دشمن شماره نخست اسلام به هلاکت رسیده باشد.

بله، حتی اگر جسم او مرده باشد، روح و خون او در آل سعود باقی مانده و شر و بدی را گسترش می دهد، همانطور که «ابولهب» مانع حج پیامبر و اصحاب او  می شد، «سلمان» آل سعود نیز چنین کرده است، در حقیقت یک سیستم سکولار انگلیسی را در سرزمین بعثت و رسالت و اسلام بنا نهاده است.

آیا سعودی ها به خاطر حمل چنین عنوانی، از خود شرمنده نیستند؟ آیا او شرم و ننگ را برای ما به ارمغان نیاورد پس از آنکه مدتی طولانی در باور دروغین مرگ او بودیم؟ آیا این رژیم آل سعود همان نظام «أبولهب» نیست؟ او که مانع حجاج از ادای فریضه حج می شود و دیگران را به تلافی بت «هابل» می کشد؟

ما آل سعود را همچون بت هایی می پرستیم حال آنکه جمع مردم را پراکنده کردند، مردم را کشتند و مرگ را در همان مسیرهای قدیمی منتشر کردند، راههایی که بوی خون را استنشاق کردند، تمام بی گناهان در هر جاده و روستایی بر زمین افتاده و بمب های مسموم آل سعود بر کاشته ها و خانواده و فرزندان این راه ها فرود آمد و با این وجود به همین اکتفا نکردند، «اسرائیل» را با حمایت «انگلیس» مسلح کردند و هزاران حاجی مسلمان را قربانی کردند، و نتیجه این شد که مناسک «منی» عنوان فاجعه را با خود حمل کرده و منتسب به آن شد.

دوست من که بورس  تحصیلی در «مصر» دارد، می گوید به هنگام نزدیکی فرا رسیدن موسم حج امسال یک لطیفه ملی در کافه ها و دانشگاهها و فروشگاه های مواد غذائی نقل می شد و آن اینکه پیرمردی در آستانه رفتن به حج گفت من به حج می روم اما به «منی» نمی روم، دلیل را از او پرسیدند: گفت: دوستان شیطان در مراسم حج پراکنده اند، آنها را بیابید و بزنید!

این دوست من چند روز پس از سفر مصری ها به حج به من سخنی گفت که ابتدا برای من خیلی خنده دار بود، اما آن را حقیقتی یافتم که بیشتر خانواده ها به حجاج خود سفارش می کردند به «منی» نروند.

ال سعود همه چیز را با احتمالات تصور کردند، ارکان اسلام را از روی حسد و طمع اعدام کردند، نماز را در محراب خانه خدا از بین بردند، محاسن خود را به فساد آلوده کردند گویی دین ناب تنها دست کردن انگشتر گرانبها و بیان روایت هایی در مورد کفر دیگران است.

در حقیقت، کفر همان کاهش ارزش حجاج است، تمام کفر همان حمایت از تفرقه میان مسلمانان است، من خود شاهد عینی حمله گارد امنیتی به یک حاجیه خانم بنگلادشی به دلیل گم کردن راه بودم، او را زد گویی که خدمتکار فرمانبردار او بود او نیز مانند بسیاری افراد دیگر گریه کرد و سکوت کرد، این همان عزتی است که آل سعود برای مسلمانان می خواهند!

ای سلمان و فرزندان سلمان! شما یاد شوم «أبو لهب» را زنده کردید، هم شما و هم او هلاک گردید! فریاد اسلام اصیل به زودی بلند خواهد شد، حکومت ملعون شما نابود خواهد شد و روح «أبو لهب» بر قصرهایتان کشته خواهد شد.


منبع:شبستان

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین