عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۰۲۶۶
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۲
دو خبر از رادیو قرآن
باتوجه به نزدیک شدن ایام اربعین حضرت اباعبدالله الحسین(ع) رادیو قرآن هرشب از ساعت ۲۱ با برنامه «تا حسین» میهمان خانه‌های عاشقان حضرت است.

عقیق:مراسم ترحیم استاد محمدتقی مروت دوشنبه 10 آبان‌ماه از ساعت 15 الی 16 در مسجد امام جعفر صادق(ع) واقع در میدان فلسطین برگزار و از رادیو قرآن به صورت زنده پخش می‌شود.

امین پویا قاری بین‌المللی کشورمان در این مراسم به تلاوت آیاتی از کلام الله مجید خواهد پرداخت و در ادامه رمضان پور به مدیح اهل بیت‌(ع) می‌پردازد.

قرائت سوره مبارکه «رحمن» توسط استاد احمد ابوالقاسمی و سخنرانی حجت‌الاسلام غروی از دیگر آیتم‌های این برنامه است که علاقه‌مندان می‌توانند از رادیو قرآن شنونده آن باشند.

بنابر این گزارش؛ همزمان با نزدیک شدن ایام اربعین سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) ویژه برنامه ی «تا حسین» از شنبه 8 آبان‌ماه تا روز اربعین به صورت زنده از رادیو قرآن پخش می‌شود.

این برنامه دارای بخش‌های متنوعی است که از جمله آنها می‌توان به تاریخ پس از کربلا، کتاب گویا و کارشناسی و شرح آیاتی که امام حسین(ع) در مسیر کربلا تلاوت کردند توسط حجت‌الاسلام محمد شیخ‌الاسلام اشاره کرد.

سخنانی از حجت‌الاسلام پناهیان درباره موضوع اربعین، گزارش زنده از مسیرهای منتهی به کربلا، شرح زیارت اربعین و گفت‌وگو با مسئولان موکب‌ها از دیگر آیتم‌های این ویژه برنامه است.

این برنامه از ساعت 21:10 به صورت زنده به سمع شنوندگان خواهد رسید و تا اربعین حسینی ادامه خواهد داشت.

منبع:فارس

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین