عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۷۹۷۷۸
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۳
در ادامه ویژه برنامه «جلوه سوگ» که از دهه اول محرم در میدان امام حسین (ع) با اجرای برنامه‌های عاشورایی برگزار شده بود، در دهه دوم محرم نیز ۱۰ مجلس تعزیه از ساعت ۱۸:۳۰ اجرا می‌شود.
عقیق:اجرای ویژه برنامه‌های محرم و صفر با عنوان «جلوه سوگ» در گسترش سبک زندگی و انتقال پیام امام حسین (ع) به نسل جدید گامی موثر بر می‌دارد.

این ویژه برنامه در راستای گسترش و تعمیق شناخت شهروندان از الگوهای دینی، گسترش فرهنگ عاشورایی و سبک زندگی امام حسین (ع)، انتقال مفاهیم عاشورایی و تقویت باورهای نسل جوان در 60روز محرم و صفر با اجرای 106 برنامه عاشورایی و برپایی غرفه‌های متنوع برگزار می‌شود.

اجرای تعزیه دهه دوم محرم از روز شنبه 24مهرماه همزمان با 13ماه محرم به مدت 10 شب از ساعت 18:30 در میدان امام حسین(ع) آغاز شده است.

مجلس‌های تعزیه با عنوان‌های مجلس حضرت مسلم، مجلس حر بن یزید ریاحی، مجلس طفلان حضرت مسلم، مجلس حضرت علی اکبر (ع) مجلس حضرت ابالفضل العباس(ع)، مجلس حضرت قاسم (ع) و شهادت امام حسین (ع) اجرا می‌شود.

ویژه برنامه «جلوه سوگ» برای دومین سال متوالی به همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و مدیریت فرهنگی هنری منطقه12 تا پایان ماه صفر در میدان امام حسین (ع) برپاست.

منبع:فارس


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین