عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۷۹۶
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۳۹۱ - ۰۸:۴۲
در ویژه برنامه ای با عنوان " از هبوط تا ملکوت"

به گزارش عقیق ، ستاد مردمی بزرگداشت مقام شیخ رجبعلی خیاط (نکوگویان) هم‌زمان با پنجاه و یکمین سالروز درگذشت این عارف بزرگ ویژه برنامه‌ای را با عنوان «از هبوط تا ملکوت» برگزار می‌کند.

در این مراسم که با حضور خانواده و جمعی از شاگردان شیخ رجبعلی خیاط و آیت‌الله محمد محمدی ری شهری نویسنده کتاب «کیمیای محبت» در سالن آمفی‌تئاتر فرهنگ سرای اندیشه برگزار می‌شود، ابعاد شخصیتی و همچنین رهنمودهای این عارف بزرگ در زمان حیات مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

براساس این گزارش ویژه برنامه «از هبوط تا ملکوت» هم‌زمان با پنجاه و یکمین سالروز درگذشت شیخ رجبعلی خیاط (نکوگویان) روزهای دوشنبه 20 شهریور ساعت 16 در فرهنگ‌سرای اندیشه، سه شنبه 21 شهریور ساعت 18:30 مسجد مقدس جمکران و چهارشنبه 22 شهریور ساعت 16 در آرامگاه ابن‌بابویه برگزار می‌شود.

ستاد مردمی بزرگداشت مقام شیخ رجبعلی خیاط (نکوگویان ) در پیامی از عموم مردم در ویژه برنامه «از هبوط تا ملکوت» دعوت به عمل آورده است.

در بخشی از این پیام می‌خوانیم: «بیش از 5 دهه از رحلت عارف نامی و صاحب‌دل شیرین سخن، شیخ رجبعلی(ره) خیاط زمان می‌گذرد و هنوز ارشادات و هشدارهای آن پیر روشن ضمیر با تلاش تعداد معدودی از شاگردان او سینه به سینه به گوش جان مؤمنان و سالکان طریق قربت إلی الله جامعه ولایی و ایمانی ایران تزریق می‌شود و گوش‌ها و جان‌ها را نوازش می‌کند؛ اینک ضمن گرامیداشت نام و یاد این عارف برجسته از عموم مردم برای شرکت در این برنامه دعوت به عمل می‌آید».


منبع: فارس


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین