عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۷۸۹۶۷
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۱
به همت کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد صورت گرفت
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ریگان گفت: به مناسبت دومین روز از ماه محرم مراسم نمادین ورود کاروان امام حسین (ع) به صحرای کربلا در ریگان بازسازی شد.
عقیق:حجت‌الاسلام منصور نعمتی صبح امروز در حاشیه برگزاری مراسم نمادین ورود کاروان امام حسین (ع) به کربلای معلی اظهار داشت: بازسازی مراسم نمادین ورود کاروان امام حسین (ع) به کربلای معلی در روستای شلتوک‌آباد ریگان و مرکز شهرستان ریگان برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: مراسم نمادین ورود کاروان امام حسین (ع) به صحرای کربلا توسط هیات‌های عزاداری ریگان، کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و هنرمندان ریگانی انجام شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ریگان بیان داشت: این مراسم در روستاها و شهر ریگان با استقبال خوب مردم شهرستان همراه بود.

نعمتی تصریح کرد: مردم روستاها و شهر ریگان همراه با این کاروان به عزاداری سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) بر سر و سینه زدند و در رسای آن امام همام اشک ماتم ریختند.

وی هدف از برگزاری این مراسم را تأثیرگذاری مطلوب دینی بر تفکر و عمل مخاطبان و شرکت کنندگان برشمرد و افزود: این مراسم با استقبال مردم همراه بود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ریگان خاطرنشان کرد: با آغاز ماه محرم مراسمات عزاداری در روستاهای شهرستان ریگان توسط کانون‌های فرهنگی هنری مساجد با شکوه خاصی برگزار می‌شود.

نعمتی عنوان کرد: همه ساله بر رونق مراسمات عزای سرور و سالار شهیدان در این شهرستان افزوده می‌شود.

منبع:فارس


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین