عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۷۸۵۹۰
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۹
حجت الاسلام حسین روحانی نژاد؛
معاون فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی قیام امام حسین(ع) را سرشار از عقلانیت دانست و گفت: یک جریان انحرافی برای غیرمنطقی جلوه دادن قیام امام حسین(ع) وجود دارد.
عقیق:حجت الاسلام حسین روحانی نژاد عصر شنبه در همایش عاشوراییان افزود: احیای معارف اهل بیت(ع) از مهم ترین ویژگی های مداحان می باشند.

وی قیام امام حسین(ع) را سرشار از عقلانیت دانست و گفت: یک جریان انحرافی برای غیرمنطقی جلوه دادن قیام امام حسین(ع) وجود دارد.
معاون فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی کشور افزود: مردم دین خود را در هیات های مذهبی و مساجد آموخته اند لذا این ارکان باید به خوبی حفظ شوند.

وی با تاکید بر معرفتی و دینی بودن اشعار مداحان اظهار کرد: باید از خرافه پرستی در عزاداری ها جلوگیری شود البته تذکرات باید ملایم باشند.
حجت الاسلام روحانی نژاد افزود: نماز یکی از ارکان مهم دین است و هیات های مذهبی باید توجه ویژه ای به این فریضه داشته باشند.
وی بزرگترین حرکت در مسیر امام حسین(ع) را برپایی نماز ظهر عاشورا دانست و گفت: جامعه ای که به نماز بی توجه شده دچار تهاجم فرهنگی شده است.

معاون فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی کشور افزود: راه نجات در دنیا و آخرت پیوند با اهل بیت است و عزاداری امام حسین (ع) بزرگترین شعاعر دین اسلام است.
وی گفت: در این مسیر جریان هایی مشکلاتی را بوجود آورده اند که وظیفه اصلی ما صیانت از این میراث بزرگ دینی است.

منبع:ایرنا

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین