عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۷۸۴۱۳
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۱
آیت الله حکیم در دیدار با شیعیان عربستان:
آیت الله حکیم در دیدار با اهالی منطقه "قطیف" عربستان از مؤمنین خواستند از مناسبت های دینی و مذهبی به ویژه عید بزرگ غدیر به عنوان وسیله ای برای نزدیکی به خداوند متعال و پیروی از سیره رسول اکرم (ص) و اهل بیت (علیهم السلام) استفاده کنند.
عقیق: آیت الله سید محمد سعید حکیم از مراجع عراق در دیدار با اهالی منطقه "قطیف" عربستان از مؤمنین خواستند از مناسبت های دینی و مذهبی به ویژه عید بزرگ غدیر به عنوان وسیله ای برای نزدیکی به خداوند باری تعالی و پیروی از سیره رسول اکرم (ص) و اهل بیت (علیهم السلام) و تکیه بر آن ها در راه مستقیم استفاده کنند.

ایشان با اشاره به مناسبت عید بزرگ غدیر به عنوان بزرگترین و شریفترین مناسبت ها و اعیاد، افزودند: در این روز راه مستقیمی مشخص شد که به وسیله آن می توان به خدای تعالی رسید و خداوند مناّن بر حضرت محمد (ص) واجب کرد که امر ولایت امیر المؤمنین علی (ع) را به تمامی مسلمانان برساند تا حجت را بر آن ها تمام کند. حمد و سپاس خدای را که ما را از پیروان ولایت امیرالمؤمنین قرار داد.

معظم له با تاکید بر اینکه ارتباط با اهل البیت (ع) و برپایی شعائر از بهترین اعمال است، از شیعیان اهل البیت علیهم السلام خواستند تا از این ارتباط و مناسبات استفاده کنند و سیره معصومین (ع) را با رفتار خود با یکدیگر و تمامی افراد جامعه به نمایش بگذارند و نشان دهند که آن ها شیعه اند. باید بر روش و طریقی که پیامبر اسلام  و اهل بیتش (علیهم السلام) برای ما ترسیم کردند قدم برداریم و هر یک از ما مطابق با عقاید خود عمل کنیم .

آیت الله حکیم در پایان، از خداوند متعال برای قبولی زیارات و اعمال و برآورده شدن حاجات حاضران دعا کردند.


منبع:حوزه

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین