عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۷۸۲۷۵
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۲
رئیس کانون مداحان و شعرای اردبیل:
حاج شهروز اردبیلی: شاعران و مداحان ما تلاششان بر این است تا مظلومیت امام حسین(ع) و ابعاد فلسفه قیام سیدالشهدا را به خوبی تبیین و تشریح کنند تا زمینه غلو و انحراف در بیان مطالب خود به خود از بین برود.
عقیق:شهروز اردبیلی در همایش رؤسای ادارات و شورا هیأت‌های مرکزی اردبیل اظهار کرد: ما قبل از ماه محرم با حضور شعرا و مداحان کلاس‌های آموزشی و توجیهی برگزار کرده و نسبت به ضعف شعر و مداحی، پرهیز از غلو و پرداختن به اصل موضوع فلسفه قیام امام حسین(ع) توسط مداحان و شعرا اقدام کردیم تا با کیفیت بالا برنامه‌های ماه محرم و صفر با همکاری شعرا و مداحان برگزار شود.

وی افزود: کانون مداحان و شعرا در نزدیک به یک دهه فعالیت خود توانسته است بیش از هزار و ۶۵۰ مداح و شاعر حسینی را سازماندهی کند که ۷۰۰ نفر از آنها در شهر اردبیل سازماندهی شده و فعالیت می‌کنند.

رئیس کانون مداحان و شعرای حسینی استان اردبیل گفت: تاکنون بیش از هزار و ۶۵۰ شاعر و مداح اهل بیت(ع) و درباره امام حسین(ع) سازماندهی شده و نسبت به صدور کارت انها اقدام شده است.

اردبیلی تصریح کرد: به غیر از سرعین در همه شهرستان‌ها کانون مداحان و شعرا راه‌اندازی شده و کلاس‌های مداحی و شاعری نیز برای به حداقل رساندن آسیب‌ها در این حوزه برگزار و تذکر لازم در خصوص رفع معایب احتمالی داده شده است.

وی اظهار کرد: شاعران و مداحان ما تلاششان بر این است تا مظلومیت امام حسین(ع) و ابعاد فلسفه قیام سیدالشهدا را به خوبی تبیین و تشریح کنند تا زمینه غلو و انحراف در بیان مطالب خود به خود از بین برود.

منبع:فارس

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین