عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۷۷۸۵۱
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۶
دبیر شورای هیئت‌های مذهبی کشور:
دبیر شورای هیئت‌های مذهبی کشور گفت: در آستانه ماه‌های محرم و صفر بر‌اساس منویات رهبر معظم انقلاب برنامه‌ هیئت‌های مذهبی تدوین شده است.
عقیق:نوشاد نوشادی در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه هیئت‌های مذهبی نقش مهمی در برگزاری مراسم‌های مختلف فرهنگی، دینی و مذهبی دارند، اظهار داشت: هیئت‌های مذهبی بر‌اساس سیاست‌های ترسیم شده از سوی رهبر ‌انقلاب ‌برنامه‌های خود را تبیین و اجرایی می‌کند.

وی با تاکید بر جایگاه و منزلت ماه‌های محرم و صفر خاطر‌نشان کرد: ماه محرم و صفر فرصت بسیار مناسبی است تا هیئت‌های مذهبی با کارکرد صحیح بتوانند نقش موثری در اعتلای فرهنگ دینی و مذهبی جامعه داشته باشند.

دبیر شورای هیئت‌های مذهبی کشور با بیان اینکه دلهای همه مردم ایران، پیر و جوان شیفته سیدالشهدا(ع) است، افزود: در ماه محرم و صفر به برکت قیام سید الشهدا (ع) دل‌ها آماده جلای مباحث معنوی و اسلامی است.

وی با ذکر اینکه حرکت هیئت‌های مذهبی بر مبنای منویات رهبر معظم انقلاب است، تاکید کرد: تبیین کارکردهای اصلی هیئت مذهبی متناسب با شرایط سیاسی روز کشور یک ضرورت است که در این راستا هیئت‌های مذهبی دیدار با رهبر معظم انقلاب اسلامی را آغازی برای کارکرد نوین‌تر و هیئات طراز اسلامی نسبت به گذشته می‌دانند.

منبع:تسنیم


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین