عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۷۷۶۸۸
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۶:۳۳
مدیر‌کل تبلیغات اسلامی البرز در نشست راهبردی کمیته فرهنگی آموزشی ستاد اربعین البرز گفت: اربعین بهترین مجال تحکیم وحدت امت اسلامی است.
عقیق:حجت‌الاسلام والمسلمین سید‌عباس مسعودی، مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز، در نشست راهبردی کمیته فرهنگی آموزشی ستاد اربعین ضمن تشکر از آیت‌الله حسینی همدانی نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج به جهت فرصتی که در اختیار این کمیته قرار دادند، گفت: در استمرار فعالیت کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد اربعین حسینی در سال جاری این فعالیت با جدیت بیشتر و بهتری به یاری خداوند متعال و با راهنمایی های حضرتعالی پیگیری خواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز، اربعین حسینی را بهترین مجال برای انس و الفت امت اسلامی برشمرد و گفت: در چنین شرایطی که وهابیون دشمنان اصلی اسلام و قرآن، مردم ایران اسلامی را از به‌جای آوردن مناسک حج محروم کرده‌اند، اربعین فرصتی مناسبی برای این ملت غیور به منظور اظهار دوستی و برادری با مسلمانان جهان است.

در ادامه حجت‌الاسلام سعید ابراهیمی، مسئول کارگروه معنوی یاوران اربعین حسینی با بیان گزارشی از روند فعالیت‌های این کمیته عنوان کرد: مردم با حضور پرشور خود در این مراسم قدرت حرکت‌های مردمی را به منصه ظهور می‌گذارند.

آیت‌الله حسینی همدانی، نماینده محترم ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه شهرستان کرج فرهنگ سازی، خدمت به زائر و تکریم آنان، پرهیز از ایجاد تفرقه، تکریم مردم عراق و احترم به قانون آن کشور، تأکید برمردمی بودن مراسم اربعین، توجه به محتوا، ایجاد موکب داخل ایران به هنگام برگشت زائرین را از نکات مهم برگزاری مراسم معنوی اربعین برشمردند.

منبع:ایکنا

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین