عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۷۷۶۳۳
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۸
معاون آموزشی و فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری خبر داد:
حجت الاسلام احمدی گفت: در سال جاری بیش از ۹۰۰ مبلغ برادر به مراسم اربعین حسینی اعزام می شوند و ۷۰ خواهر مبلغ نیز کاروان های خوهران اربعین حسینی را همراهی می کنند.
عقیق:حجت الاسلام حمید احمدی، در جلسه یاوران اربعین حسینی که در اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین برگزار شد، به اهمیت مراسم اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: یکی از تاکیدات مقام معظم رهبری احترام به حاکمیت دولت عراق است که در سال جاری نیز این موضوع باید مدنظر زائران قرار گیرد.

معاون آموزشی و فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری، تقویت مرجعیت دینی در عراق را با اهمیت دانست و تقویت مرجعیت دینی و همچنین تکریم میزبانی مردم عراق را از سیاست های اصلی کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد مرکزی اربعین حسینی برشمرد.

حجت الاسلام احمدی، اربعین را مراسمی جهت معرفی قدرت معنوی مسلمانان دانست و اظهارداشت: اربعین مراسمی برای زیارت معنوی و نمایش گذاشتن قدرت مسلمانان است.

وی نقش رسانه ها را در انعکاس برنامه اربعین حسینی حائز اهمیت دانست و عنوان داشت: نقش رسانه ها به ویژه صداوسیما در انعکاس این حرکت ارزشمند فرهنگی و معنوی مهم است. خوشبختانه در سال گذشته رسانه ملی در پوشش و انعکاس برنامه های مراسم اربعین حسینی بسیار اثر گذار بود.

معاون آموزشی فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری به اعزام مبلغان نیز اشاره کرد وتصریح کرد: در سال جاری بیش از 900 مبلغ برادر به مراسم اربعین حسینی اعزام می شوند و 70 خواهر مبلغه نیز کاروان های خوهران اربعین حسینی را همراهی می کنند.


منبع:حوزه

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین