عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۷۷۶۱۲
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۲
رئیس هیئات مذهبی کشور گفت: وقف یکی‌از نیازهای جامعه است که بایستی به آن بیشتر پرداخته شود و ما توان خود را برای پیگیری این موضوع در خدمت هیئات مذهبی قرار خواهیم داد.
عقیق:رئیس هیئات مذهبی کشور گفت: وقف یکی‌از نیازهای جامعه است که بایستی به آن بیشتر پرداخته شود و ما توان خود را برای پیگیری این موضوع در خدمت هیئات مذهبی قرار خواهیم داد.

حجت‌الاسلام روح‌الدین دریکوند در نشست تخصصی وقف موضوعی با نگاه ایجاد وقف منفعتی جدید با بیان اینکه فرهنگ‌سازی وقف در بین مردم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، افزود: وقف یکی‌از نیازهای جامعه است که بایستی به آن بیشتر پرداخته شود و ما توان خود را برای پیگیری این موضوع در خدمت کلیه هیئات مذهبی قرار خواهیم داد.

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه اعتماد مردم در حکومت پهلوی به‌‌دلیل چپاول کردن موقوفات از بین رفت، بعد از انقلاب این اعتماد افزایش یافته است و جلب اعتماد مردم یکی‌ از کارهایی است که باید انجام شود و این مهم جز با اجرای دقیق نیات واقفان خیراندیش و حراست و حفاظت از موقوفات میسر نخواهد شد.

مسلم رضایی‌پور، سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خرم‌آباد نیز درباره اهمیت نگاه وقف، گفت: یکی‌از نیازهای امروز جامعه سوق دادن خیران به‌سمت و سوی اولویت‌های جامعه برای وقف اموال و تامین آن نیازها است.

وی در ادامه به بیان برکات وقف و بارور نمودن آن در اعتقادات مردم اشاره کرد.

در ادامه این نشست هرکدام از نمایندگان هیئات به بیان نظرات خود برای چگونگی رسیدن به وقف موضوعی پرداختند.
منبع:ایسنا

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین