عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۷۷۳۳
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۹
فقيهی خبر داد:
رئيس ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان با اشاره به ثبت‌نام بيش از 25 هزار دانشجو برای شركت در قرعه‌كشی اعزام به عتبات عاليات، گفت: مهلت ثبت‌نام كه تا فردا 24 ارديبهشت ماه اعلام شده بود تا روز 26 ارديبهشت ماه تمديد می‌شود.
عقیق: رئيس ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان در گفت‌و‌گویی با اشاره به اينكه مهلت ثبت‌نام عتبات عاليات دانشگاهيان تا فردا سه‌شنبه 24 ارديبهشت ماه اعلام شده بود، از احتمال تمديد مهلت اين دوره از ثبت‌نام خبر داد و گفت: احتمالاً به مدت دو روز مهلت ثبت‌نام تمديد شود.

وی از ثبت‌نام بيش از 25 هزار نفر از دانشجويان كشورمان برای اعزام به عتبات عاليات خبر داد و گفت: در اين دوره(دوره ششم) دو هزار نفر به عتبات عاليات اعزام می‌شوند و دليل تمديد مهلت ثبت‌نام نيز بی‌اطلاعی گروهی از دانشجويان است.

وی با اشاره به هزينه 800 هزار تومانی برای سفر زمينی و يك ميليون و 117 هزار تومانی برای سفر هوايی گفت: پنج درصد دانشجويان به صورت هوايی و بقيه به صورت زمينی به عتبات اعزام می‌شوند.

فقيهی در پايان اعلام كرد: در دوره هفتم ثبت‌نام كه در ماه مبارك رمضان صورت می‌گيرد بيش از 10 هزار نفر به عتبات عاليات اعزام خواهد شد.


منبع: ایکنا

211001


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین