عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۷۷۲۶۰
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۳
معاون حج، عمره و عتبات سازمان حج و زيارت با اشاره به ثبت‌نام قطعي متقاضيان سفر عتبات عاليات در ايام عرفه گفت:‌ براي اين دوره از سفرها افزايش صد‌در‌صدي را در نظر گرفته‌ايم.
عقیق:حميد محمدي درباره نام‌نويسي قطعي از متقاضيان سفر به عتبات در ايام عرفه گفت:‌ ثبت‌نام قطعي متقاضيان سفر در ايام عرفه آغاز شده و امسال افزايش صد در صدي اعزام را مدنظر خواهيم داشت.

وي ادامه داد: اين دوره از اعزامها كه ثبت‌نام قطعي آن در حال انجام است مربوط به بازه زماني 15 شهريور تا 15 آبان ماه است و هزينه ها نيز تغيير محسوسي نسبت به گذشته نخواهد داشت.

معاون حج، عمره و عتبات سازمان حج و زيارت درباره نام‌نويسي از متقاضيان سفر به عتبات در مراسم اربعين حسيني گفت: ثبت‌نام از متقاضيان از شنبه گذشته در سامانه سماح آغاز شده و تاكنون بيش از 50 هزار نفر تقاضاي خود براي اين سفر را ثبت كرده‌اند.

محمدي درباره هزينه‌هاي رواديد و بيمه زائران نيز اظهار داشت: نرخ ويزا در روزهاي آينده نهايي خواهد شد اما طبق برنامه‌ريزيها تصور مي‌كنيم نرخ ويزا همانند سال گذشته باشد و مبلغي بعنوان هزينه بيمه اضافه شود.

وي عنوان كرد: هزينه پوشش كامل بيمه‌اي براي متقاضيان زيارت عتبات در مراسم اربعين حسيني كه در سامانه سماح ثبت‌نام كنند با مبلغ 14 هزار تومان انجام مي‌گيرد و تمامي زائران بايد با نام‌نويسي در سماح از خدمات بيمه‌اي نيز بهره‌مند شوند.

منبع:حج

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین