عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۷۷۲۳
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۰
تروريست هاي تکفيري در اين حمله دو روزه، تعداد زيادي از نيروهاي خود را از دست دادند. چند نفر از آنان نيز زخمي شده و به اسارت گرفته شده اند.
عقیق:  اخبار رسيده از دمشق پايتخت سوريه حاکي از آن است که در دو روز گذشته تروريست هاي تکفيري با انجام حملات متعدد از اطراف حرم مطهر حضرت زينب کبري(س)، تلاش کرده اند که وارد آن شوند.

گفته مي شود نيروهاي گردان "أبوالفضل العباس عليه السلام" که مسئوليت حفظ و امنيت اين آستان مقدس را بر عهده دارد موفق شده همه حملات تروريست ها در دو روز گذشته را خنثي کند.

شاهدان عيني مي گويند:‌ درگيري شديدي ميان حمله کنندگان و مدافعان حرم رخ داد و چند ساعت به طول انجاميد اما در نهايت حمله کنندگان پس عدم موفقيت در دستيابي به هدف خود، محل را ترک کردند.

همچنين اخبار و اطلاعات بدست آمده حاکي از آن است که تروريست ها با هدف تسهيل رسيدن به حرم، ابتدا دکل برق منطقه سيده زينب را مورد حمله قرار دادند تا برق منطقه قطع شود اما اين کار کمکي به دستيابي آنان به هدفشان نکرد.

در همين راستا يکي از مقامات ارشد ارتش سوريه ضمن تأييد اين خبر، گفت:‌ تروريست هاي تکفيري در اين حمله دو روزه، تعداد زيادي از نيروهاي خود را از دست دادند. چند نفر از آنان نيز زخمي شده و به اسارت گرفته شده اند. 

وي در ادامه افزود: البته چند تن از نيروهاي مردمي که در دفاع از منطقه سيده زينب به نيروهاي ارتش کمک مي کنند،‌ در اين درگيري ها به شهادت رسيدند.

منبع:شیعه آنلاین
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین