عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۷۷۲۲
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۰
وی به سالروز شهادت امام هادی اشاره کرد و گفت:‌ دوشنبه،‌ 23 اردیبهشت‌ماه جاری،‌ همزمان با شب شهادت امام علی النقی؛ مراسم سوگواری با سخنرانی حجت‌الاسلام ماندگاری و مداحی سید محسن بنی‌فاطمه برگزار می‌شود.
عقیق: حجت‌الاسلام روح‌الله فاطمی نسب با اعلام این خبر گفت: زیارت جامعه کبیره،‌ در بر دارنده معارف ناب اهل‌بیت علیهم‌السلام و یادگار امام هادی علیه‌السلام در دست ماست؛ در این راستا،‌ در سالروز شهادت این امام همام؛ این زیارت در حرم حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها قرائت می‌گردد.

وی به ویژه‌برنامه‌های حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها در سالروز شهادت امام هادی علیه‌السلام اشاره کرد و گفت:‌ دوشنبه،‌ 23 اردیبهشت‌ماه جاری،‌ همزمان با شب شهادت امام علی النقی علیه‌السلام،‌ مراسم سوگواری با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین ماندگاری و مداحی سید محسن بنی‌فاطمه برگزار می‌شود.
مدیر امور رسانه و اطلاع‌رسانی آستان مقدس قم با اشاره به برگزاری مراسم سوگواری در صبح روز شهادت، از ساعت 10:30 اظهار داشت:‌ در این مراسم که با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسین مؤمنی همراه می‌باشد،‌ زیارت جامعه کبیره توسط سید مهدی میرداماد و مداحی حاج حسن شالبافان قرائت می‌گردد.

وی با بیان این که در عصر شهادت این امام همام،‌ مراسمی از ساعت 18:45 با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسن سعیدی برگزار می شود،‌ ادامه داد:‌‌ در شام شهادت نیز مراسمی با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین عباسی و مداحی حاج سید احمد شمس برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین در پایان خاطرنشان کرد: تمامی برنامه‌های اعلام شده در شبستان امام خمینی(ره) حرم حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها برگزار می‌گردد.

منبع: خبرگزاری عتبات
211001

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین