عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۷۷۱۸۰
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۱
ستاد بازسازی عتبات عالیات خدمات ارتباطی رایگان به زائران اربعین حسینی ارائه خواهد کرد.
عقیق: به نقل از روابط عمومی ستاد بازسازی عتبات عالیات، رحمان احمدی جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات نجف اشرف با اعلام این خبر گفت: این ستاد با تشکیل کارگروه مردمی وصال الحسین (ع) خدمات ارتباطی رایگان را با همکاری اپراتور همراه اول ارائه خواهد کرد.

احمدی افزود: با توجه به نیاز ارتباطی زائران در ایام اربعین حسینی، ستاد بازسازی عتبات عالیات در نظر دارد همانند سال گذشته با تشکیل کارگروه های متخصص مردمی، سرویس‌های مختلف ارتباطی  شامل اینترنت و تلفن رایگان را به زائرین ارائه کند.

به گفته وی، با همت ستاد بازسازی عتبات عالیات در سال گذشته علاوه بر سرویس تلفن در مسیر راهپیمایی جاده نجف – کربلاء امکان برقراری ارتباط اینترنتی برای بیش از 10 هزار زائر اربعین حسینی بطور همزمان فراهم شده بود .

وی با بیان اینکه این کارگروه‌ها در زمینه های وایرلس، اینترنت، ویپ، ارتباطات ماهواره‌ای، زیرساخت و ... فعال است گفت: در حال حاضر تجهیزات لازم با مشارکت سازمان‌ها و شرکت‌های حوزه ICT تامین و به شهر نجف اشرف انتقال داده شده است.

وی با تشکر از همکاری و پشتیبانی سازمان بسیج مستضعفین و سازمان فاوای شهرداری تهران تصریح کرد: با تامین تجهیزات لازم، ستادبازسازی عتبات عالیات در قالب گروه مردمی اقدام به نصب دکل های مخابراتی و برقراری لینک های وایرلس در مسیر راهپیمایی جاده نجف – کربلا کرده است.

وی گفت : این ایستگاه ها در حال حاضر در صحن فاطمه الزهراء نجف اشرف، عمود 202 ،285 ،472 ،657 ،828 ،1120 و صحن عقیله بنی هاشم (س) در کربلای معلی نصب و راه اندازی شده است.

وی خاطر نشان کرد: برای مراسم اربعین حسینی امسال نیز در تلاش هستیم با همکاری سازمان‌ها و شرکت‌های مختلف، ایستگاه‌های ارتباطی جدیدی را به این تعداد اضافه کنیم.


منبع:فرهنگ


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین