عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۷۶۸۲۲
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۴
نخستین مهدکودک هوشمند مهدوی به همت بنیاد مهدی موعود(عج) و با همکاری طلاب و روحانیون، در راستای آشنا کردن کودکان با مهدویت و امام زمان(عج)، در شهرستان گتوند خوزستان راه‌اندازی شد.
عقیق:حجت‌الاسلام موسی قربانی، مدیر بنیاد مهدی موعود(عج) شهرستان گتوند، در گفتگویی در خوزستان، از راه‌اندازی مهدکودک هوشمند مهدوی در این شهرستان خبرداد و اظهار داشت: نخستین مهدکودک قرآنی و مهدوی هوشمند شهرستان گتوند، به همت بنیاد مهدی موعود(عج) استان خوزستان، در راستای تربیت کودکان مهدوی، راه‌اندازی شده است.

وی با اشاره به فعالیت‌های این مهدکودک، گفت: عمده فعالیت‌های این مهد، ضمن اجرای برنامه‌های شاد و مفرح اسلامی که سبب تخلیه انرژی کودکان می‌شود، برگزاری کارهای گروهی قرآنی و بیان آموزه‌هایی کودکانه از مهدویت و امام زمان(عج) است.

حجت‌الاسلام قربانی، با تأکید بر این‌که فعالیت‌های مهدوی صورت گرفته در این مهدکودک، کاملاً تخصصی و مختص کودکان است، تصریح کرد: یکی از اهداف ما برای این طرح، آشنا کردن بچه‌ها از همان ابتدای سنین کودکی‌ با مهدویت و امام زمان(عج) بوده و بدین سبب هم مربیان و اعضای کادر این مهد، صرفاً طلبه و روحانی هستند.

مدیر بنیاد مهدی موعود(عج) شهرستان گتوند، بابیان این‌که مهدکودک هوشمند مهدوی، به‌ صورت خصوصی و با حمایت خیرین و حوزه علمیه اداره می‌شود، گفت: عنوان "مهدکودک هوشمند" از آنجا اطلاق می‌شود که بخشی از برنامه‌های این مهد، به‌صورت دیجیتالی و با استفاده از ابزارهای رسانه‌ای همچون موبایل، تبلت، سینمای خانگی و... بیان می‌شود.

حجت‌الاسلام قربانی، استقبال خانواده‌ها از تنها مهدکودک هوشمند مهدوی شهرستان گتوند را بسیار بالا عرض یابی کرد و افزود: خوشبختانه یکی از نکات مثبتی که ما را در ادامه مسیر بسیار دلگرم و امیدوار کرد، استقبال چشم‌گیر والدین بود، به‌طوری‌که هر روز تعداد زیادی از مادران، در آنجا حاضر شده و همراه با فرزند دلبندشان، از مباحث و مسائلی که به‌صورت بازی و تفریح صورت می‌گیرد، بهره‌مند می‌شوند.

مدیر بنیاد مهدی موعود(عج) شهرستان گتوند، افزود: پس از مشاهده اشتیاق فراوان والدین به حضور در این مهدکودک، یک روز خاص را برای آنها مشخص کردیم، تا هم از مباحث مهد استفاده کنند و هم سؤالات و شبهات خود در زمینه‌های مختلف را برای روحانیون مستقر در آنجا مطرح و پاسخش را دریافت کنند.

منبع:حوزه

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین