عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۷۶۶۴۷
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۱
خبرگزاری شبستان:همزمان با سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه معصومه(س) و روز دختر کمپین «من یک دختر مسلمانم» از سوی حوزه علمیه خواهران راه‌اندازی می‌شود.
عقیق:به نقل از پایگاه اطلاع رسانی مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران محمدتقی جلیلی، رییس اداره آموزش و فرهنگ سازی فضای مجازی حوزه‌های علمیه خواهران کشور از راه‌اندازی کمپین «من یک دختر مسلمانم» خبر داد.

وی گفت: همزمان با سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه معصومه(س) که به عنوان روز دختر نام گذاری شده است، شبکه علمی کوثرنت و سامانه وبلاگ نویسی کوثر بلاگ اقدام به راه‌اندازی کمپین «من یک دختر مسلمانم» از طریق ایجاد هشتگ #دختر ـ مسلمان می کنند.

رییس اداره آموزش و فرهنگ سازی فضای مجازی حوزه‌های علمیه خواهران تصریح کرد: این کمپین با هدف پرداختن به ابعاد وجودی و شخصیتی این بانوی بزرگوار جهان اسلام و شخصیت واقعی یک دختر مسلمان در جامعه امروز، ایجاد شده است و در این راستا علاقه‌مندان به خصوص بانوان مسلمان و دختران جوان با مطالعه در تاریخ زندگی و شخصیت حضرت معصومه(س) با شخصیت و ابعاد وجودی ایشان به عنوان یک الگوی شایسته و شخصیت واقعی یک دختر مسلمان آشنا می‌شوند و این حرکت گامی در جهت ایجاد زمینه آشنایی بیشتر دختران جوان با حضرت معصومه(س) از طریق فضای مجازی است.

آقای جلیلی عنوان کرد: موضوعات پیشنهادی برای تولید محتوا در این کمپین شامل زندگی و شخصیت حضرت معصومه(س)، دغدغه‌های دختران برای حضور در جامعه امروز، حجاب و عفاف(بهترین حجاب، خودنمایی و بدحجابی)، معاصرسازی و جهانی‌سازی شخصیت حضرت برای نسل معاصر، ویژگی‌های دختر مسلمان، بهترین الگو برای یک دختر مسلمان، حرم قم، حرم اهل‌بیت(علیهم‌السلام)، دلنوشته‌ای برای حضرت معصومه(س)، کرامات کریمه اهل‌بیت(علیهم‌السلام)، همچنین تکریم و اشاعه نام حضرت معصومه(س) با نامگذاری دخترم به نام معصومه و ... است.

وی تأکید کرد: علاقه مندان می‌توانند از طریق شبکه علمی کوثرنت و سامانه وبلاگ نویسی کوثر بلاگ  به این کمپین ملحق شوند یا محتواهای تولید شده استفاده کنند.

منبع:شبستان

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین