پایگاه اطلاع رسانی هیات‌ها و محافل مذهبی
۱۷:۰۴

۱۳۹۲/۰۲/۲۱
خبر بد براي همه بچه‌ هيئتي‌هاي تهران

شايد حاج منصور ماه رمضان برنامه نداشته باشد

الان شما ببینید داره هیئت ها کم رنگ میشه؛ بخاطر اینکه خرج خونه هامون از کمک به هیئت ها بیشتر شده، با این گرونی ها... من شاید ماه رمضان را تعطیل کنم.
کد خبر : ۷۶۴۰

عقيق: حاج منصور ارضی در مراسم عزاداري در صنف لباس فروش با اشاره به غیبت دوستانش در شب های ماه مبارک رمضان در جلسات ایشان گفت :الان شما ببینید داره هیئت ها کم رنگ میشه؛ بخاطر اینکه خرج خونه هامون از کمک به هیئت ها بیشتر شده، با این گرونی ها... حالا من شاید ماه رمضان را تعطیل کنم، نمیشه، سخته، و هزاران دلیل هم دارم. برای اینکه بچّه ها قدردانی نکردند، چند ساله ما داریم ماه رمضان برنامه اجرا می کنیم بیشتر رفقای من تو خیابان ها هستند، در غیبتند.

منبع: جهان


گزارش خطا

ارسال نظر
captcha
نظرات شما
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۱
نهههههههه بدبخت شدم...
ناشناس
|
Germany
|
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۱
حالتون خوب نيستا.حاجى از اين جو ها پارسال هم داد.قبلا هم گفته شايد بيت الزهرا هم جمع كنم.جو ميده بچه ها بترسن.ديگه همچين چيزى احتياج به تيتر يك كردن نداره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۱
حاجی گفته شاید برنامه ماه رمضان راتعطیل کنم نگفته حتما برنامه راتعطیل میکنم پیس بچه هیتی ها نامید نشوند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۱
موافقم شایداینجوری همه تنبیه بشن خصوصااونایی که میرن تابچسبندبه صندلی حاجی من که اونارومیبینم اگرحاجی روندیده بودم ازدین زذه میشدم
فا...
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
خدا هییتهای دیگه رو ازمون نگرفته !!! مهم اینه که مناجات برگزار بشه حالا هرکی میخواد باشه.انظر الی ما قال ولا تنظر الی من قال!
وای به حالمون به خاطر همیچین دلیل بی خودی مراسم یه مسجد تعطیل می خواد شه! حالا اگه دلیل دیگه ای بین خود حاجی و خدای خودش هست اون یه قضیه ی دیگست. ولی...
ناشناس
واقعا چیزی که مهمه مناجات هست و توسل نه ایشان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
خوب اینطوری که شمام خودت داری به این کم رنگ شدن کمک میکنی!!
ناشناس
اینجوری هاست دیگه
منتظر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
مگه حاجی برای رفقاش مداحی میکنه که اگه اونا نباشن می خواد تعطیل کنه ؟ برای امام زمان مداحی کنید ... هیچ وقت تعطیل هم نمی کنید چون آقا همیشه حضور دارند
ناشناس
سوالی هست که باید جواب بدهد
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
حاجی هر سال از این حرفا میزنه زیاد مهم نیست...
خسروشاهی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
این حرفا یعنی چی
من نمی تونم این حرفا رو هضم کنم...
سا...
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
خوب میریم مسجد شهدا.
ناشناس
برو ما رو هم دعا كن
ناشناس
تا آب هست تیمم باطله
ان شا الله حاج آقا امسال هم برنامه میگیرند و با نفس قدسی شان همه را عرشی میکنند
ناشناس
شما یادت باشه اگه حاج آقا برنامه گرفت هم حتما بری مسجد شهدا البت به شرطی که دعا فراموش نشه...........
حامد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
حاجي بخواد هم نميتونه تعطيل كنه! پنج سال پيش تعطيل كرد شب پنجم رهبر انقلاب به ايشون پيغام ميده برنامه ارك و راه بنداز و ايشون بنابه فرمايش آقا از شب پنجم مراسم و برگزار ميكنه. امسال هم مطمئن باشيد برقراره..
عمارنامه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
سلام و درود؛
دوست عزیز این مطلب شما در پایگاه اینترنتی و بسته فرهنگی عمارنامه منتشرگردید.
http://www.ammarname.ir/link/21915
ما را با درج بنر و یا لوگو در وبگاه خود یاری نمایید .
موفق و پیروز باشید .
یا علی
سید رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
دم حاجی گرم
خوب یاد گرفته ارزون فروشی نکنه
هیئتی باید ادب داشته باشه و بدترین تنبیه برای هیئتی بی ادب اینه که هیئت رو تعطیل کنی
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
بذار یکسال هم حاجی تعطیل کنه بلکه قدرش رو بیشتر بدونیم
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
تو تهران کلی مراسم هست دلریشو که ازمون نگرفتن حاج محمد نوروزیم که هست
حاجیم یه کم به استراحت نیاز داره
گاه وبیگاه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
انشاالله تعطیل نمیشه
جلسات حاجی حرف اول مجالس تهرانه
مهرداد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
شاید باعث بشه بعضیا ادب بشن.یارو میاد بجای این که ممبر رو گوش کنه میره بازار و ساندویچی و...خلاصه بازیشو میکنه وقتی حاجی شروع میکنه میاد خودشو با زور بین اون همه جمعیت جا میکنه.
پسر پرادعا حق الناس
مهرداد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
شاید باعث بشه بعضیا ادب بشن.یارو میاد بجای این که ممبر رو گوش کنه میره بازار و ساندویچی و...خلاصه بازیشو میکنه وقتی حاجی شروع میکنه میاد خودشو با زور بین اون همه جمعیت جا میکنه.
پسر پرادعا حق الناس
پویا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۸
بهتر همه میریم دلریش با صفا ترهم هست تازه.
ناشناس
|
Japan
|
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۸
برادرا اشتباه نشه
حاج آقا مثال زدند
  • پربازدیدها
  • تازه ها
  • پرطرفدارها
  • پربحث‌ها