عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۷۶۳۰۵
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۸
ورزشکار مازندرانی با شکستن 11 قالب یخ و ثبت رکورد در گینس، آن را به شهدای مدافع حرم اهدا کرد.

عقیق:رحمت عراقی عصر دیروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه مدت 30 سال در رشته کاراته کیوکوشین تمرین و فعالیت دارد، اظهار کرد: 23 سال در حرفه مربی‌گری مشغول به فعالیت هستم و هرگز تمرینات آماده‌سازی خود را قطع نکردم و به طور مستمر تمرین داشتم.

وی با بیان اینکه رقابت همواره در تمامی عرصه‌های ورزشی وجود دارد، افزود: خواستن، توانستن است و ما ایرانی‌ها همیشه توانستیم به این نکته مهم جامه عمل بپوشانیم و در میادین مختلف داخلی و بین‌المللی افتخارات بزرگی برای کشورمان کسب کنیم.

این ورزشکار ارزنده نوشهری درباره اینکه چه شد تصمیم به شکستن رکورد گینس در شکستن قالب یخ گرفته است، تصریح کرد: رکوردزنی همیشه وجود دارد و هر ورزشکاری سعی می‌کند تا با تمرینات منظم و سنگین بتواند رکوردها را جابه جا کند و تصمیم گرفتم تا به عنوان یک ایرانی، رکورد جهانی شکستن قالب‌های «یخ» را که پیش از این به تعداد تنها پنج قالب در کتاب گینس توسط ورزشکاران خارجی ثبت شده بود را بشکنم و توانستم یازده قالب یخ روی هم قرار گرفته شده را تنها با یک ضربه مشت بشکنم و این رکورد را به نام کشورم در کتاب معروف و جهانی گینس ثبت کنم.

عراقی درباره علت اهدای این رکورد به شهدای مدافع حرم، بیان کرد: ما هرچه داریم از شهدا داریم و مدیون آنها هستیم و به همین منظور تصمیم گرفتم این رکورد را تقدیم شهدای گرانقدر مدافع کنم و این افتخار بزرگی برای من بود.

وی در پایان با قدردانی از مردم، مسؤولان این شهرستان و اصحاب خبر و رسانه، گفت: توان شکستن رکورد 20 قالب یخ را نیز دارم ولی اکنون خود را برای شکستن رکورد 15 قالب یخ در آینده آماده می‌کنم.

منبع:فارس

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین