عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۷۶۲۸
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۰۸:۳۱
شبکه وهابی کلمه بجای محکوم کردن هتک حرمت به صحابه پیامبر(ص) همنوا با رسانه های غربی و در حالی که وهابیون جبهه النصره رسما این جنایت را به عهده گرفتند، شیعیان را عامل این عمل ضددینی معرفی کرد.
عقیق: پس از جنایت هتک حرمت به صحابی جلیل القدر پیامبر(صل الله علیه و آله و سلم) شبکه های وهابی هم نوا رسانه های غربی سعی در انتساب این عمل هتاکانه به شیعیان داشتند تا جایی که موج محکومیت های شیعیان را نمایشی تمرینی مورد خطاب قرار دادند.


در همین راستا شبکه وهابی کلمه فارسی برای انتساب این عمل به شیعیان مباحثی را مطرح می کند که تعجب هر مخاطبی را برمی انگیزد.


دست اندرکاران این شبکه که گویی از "بیانیه جبهه النصره" در بعهده گرفتن این عمل ضددینی بی اطلاع هستند با ضرس قاطع این کار را به شیعیان ایران نسبت داده و در جهت تفرقه افکنی در صفوف مسلمانان می افزاید: «این حادثه زشت را که خودشان انجام دادند به اهل سنت می چسباند و در بوق و کرنا کرده اند که سنی های انطور هستند و یا به تعبیر خودشان وهابی ها اینطور هستند.»


در ادامه بدون در نظر گرفتن سابقه تخریب و اهانت به اماکن مقدس مسلمانان و دیگر ادیان توسط وهابیون که قدمتی به اندازه عمر نحس این فرقه دارد، با فرافکنی مجددا و تکرار ادعای انتساب وهابیون به اهل تسنن به اتهام زنی علیه مسلمانان پرداخته و افزود:« برای همه واضح است که این عمل، عمل خود آنها است، شکی نیست زیرا که این شخص بیش از 1300 سال است که در آنجا مدفون است در شهر عذراء، سنی ها تا به حال این کار را نکردند.»


این شبکه که همواره از جبهه النصره، ارتش آزاد و سایر گروهک های ترویست در سوریه حمایت کرده، برای یاری دادند آنان  و جبران شکست های اخیر این گروهک ها، اضافه کرد:« عمل اینها است و شکی در آن نیست و برای زنده کردن فتنه و ایجاد فتنه کارهای دیگر هم خواهند کرد همین ها فردا قبر صلاح الدین را بیرون خواهند آورد که طرف دیگر را متهم کنند.»


این تهمت ها در حالی زده می شود که وهابیون از بدو تاسیس با تخریب قبور ائمه(ع) بقیع، شهدای جنگ احد و حمله به شهرهای نجف و کربلا در سالهای آغازین تاسیس این فرقه و در سال های اخیر با تخریب حرم امامین عسکریین(ع) در عراق و تخریب قبور اولیاء در لیبی و مالی چهره ضددینی خود را بارها به نمایش گذاشتند.


نهایت تحریف و تهمت این شبکه وهابی جایی است که می گوید: «همین ها به جایی که معروف است به سیده زینب، اهانت خواهند کرد. برای اینکه دارند محو می شوند. حالا راه چاره چیه که خود را از زیر آوار بیرون بیاورند؟»

 


این تعابیر اوج شکست رسانه ای و میدانی دول عربی ـ غربی ـ عبری را نشان می دهد جایی که برای فرافکنی و ایجاد تفرقه شبکه های فارسی زبان وهابی همنوا با رسانه های غربی همچون بی بی سی فارسی به پخش این برنامه هایی می پردازند.

لازم به ذکر است که بنگاه سخن پراکنی بی بی سی انگلیس پس از نبش قبر صحابی پیامبر(ص) با تهیه اخبار و گزارشاتی با هدف ایجاد تفرقه افکنی به این موضوع پرداخت و عامل این هتاکی را شیعیان معرفی کرد.



211001


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
0
0
خدا به حق همون حضرت رقیه نسل شما و امثال شما را از روی زمین محو کند امین
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین