عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۷۶۲۶۰
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۹
به همت مؤسسه مهدقرآن برگزار می شود؛
مرحله استانی هشتمین دوره آزمون سراسری حفظ کل قرآن کریم همراه با ترجمه و تدبر قرآن کریم با عنوان «ترنم وحی» فردا 24 تیرماه‌ هم‌زمان در سراسر کشور برگزار می‌شود.
عقیق:مؤسسه مهد قرآن یکی از مؤسساتی است که پس از پیروزی انقلاب اسلامی در تربیت حافظان کلام وحی بسیار موفق عمل کرده و توانسته حافظان موفقی را تحویل جامعه دهد.

این مؤسسه هر سال مسابقات «ترنم وحی» را به منظور توسعه فرهنگ حفظ قرآن کریم در جامعه برگزار می‌کند که نام‌نویسی در هشتمین دوره آزمون سراسری حفظ کل قرآن کریم همراه با ترجمه و تدبر ویژه حافظان کل عضو مؤسسه کشوری مهد قرآن امسال برگزار شد.

این رقابت‌ها در دو مرحله استانی و کشوری در نظر گرفته شده است که مرحله نخست این آزمون‌ها به صورت استانی برپا شد و 209 حافظ کل قرآن کریم از 22 استان کشور شرکت کردند که 109 نفر از آن‌ها با کسب حدنصاب نمره به مرحله دوم راه یافتند.

استان‌های قزوین، یزد، گلستان، تهران، زنجان، مرکزی و خراسان رضوی به ترتیب بیشترین تعداد شرکت‌کننده را داشتند.

به گفته مسئولان برگزاری این رقابت‌ها افرادی که موفق به حضور در مرحله نخست نشده یا حد نصاب نمره را کسب نکردند، می‌توانند مجدد در آزمون ارزیابی شرکت کرده و سطح توانمندی‌های خود را مورد سنجش قرار دهند. این آزمون فردا 24 تیرماه ساعت 9 صبح به صورت هم‌زمان در سراسر کشور برگزار می‌شود و افرادی که موفق به کسب حدنصاب نمره شوند به مرحله کشوری این رقابت‌ها راه خواهند یافت.

مرحله کشوری هشتمین دوره آزمون سراسری حفظ، ترجمه و تدبر کل قرآن کریم ویژه حافظان کل عضو مؤسسه کشوری مهد قرآن، نیمه دوم شهریورماه به میزبانی شهرستان‌های گلپایگان و خوانسار برگزار می‌شود.

منبع:فارس

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین