عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۷۶۱۶۱
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۸
آیت الله نوری همدانی بر تقویت اتحاد جهان اسلام و ارتباط شیعه و سنی و تشکیل جبهه متحد علمای اسلامی در برابر جبهه کفرتاکید کرد.
عقیق: آیت الله نوری همدانی در دیدار سید عمار حکیم رئیس مجلس اعلای عراق در قم، مسئله امروز را تقابل و مبارزه جبهه کفر و باطل به سرکردگی استکبار و صهیونیسم و ایادی آنان، با جبهه ایمان و حق و ملتهای مسلمان کشورهای ایران، عراق، سوریه، لبنان و یمن دانست و گفت: در این موضوع اتحاد شیعه و سنی و کشور های اسلامی در درجه اول اهمیت است.

وی با اشاره به نقش تحول آفرین انقلاب اسلامی ایران در ملتها و ایجاد بیداری اسلامی، اقتدار جمهوری اسلامی ایران را حاصل ایمان، توکل و توسل و اخلاق دانست و افزود: انقلاب اسلامی ایران و بیداری اسلامی چون با فطرت انسانی و مکتب اهل بیت(ع) هماهنگ است قدرتی بزرگ است و شکی نیست که روز به روز این قدرت رو به افزایش است.

وی با ابراز خرسندی از پیروزی های اخیر دولت و ملت عراق بر گروه تروریستی داعش برضرورت تقویت وحدت و همبستگی ملی عراق تاکید کرد.
 
آیت الله نوری همدانی تقویت ارتباط علمای جهان اسلام را برای تشکیل جبهه واحد در پیشتازی مبارزه با جبهه کفر و نفاق و صهیونیسم ضروری دانست و گفت: دشمن تنها عراق را هدف قرار نداده بلکه هدف اصلی اسلام و حق است.
 
سید عمار حکیم هم در این دیدار گزارشی از آخرین تحولات عراق در عرصه های سیاسی، امنیتی، فرهنگی و مذهبی و مبارزه با داعش بیان کرد و گفت: به رغم برخی کاستی ها روند عمومی امیدوار کننده است.
 
رئیس مجلس اعلای عراق، جمهوری اسلامی ایران راپشتوانه عظیم و قدرتمند برای کشورش توصیف و از پشتیبانی های مقتدرانه ایران از دولت و ملت عراق تجلیل کرد.

منبع:فرهنگ

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین