عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۷۵۹۰۹
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۱
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات با اشاره به تداوم کار اعضای ستاد بازسازی عتبات عالیات در حرم‌های مطهر ائمه(ع) طی ماه رمضان گفت: بخش زیارتی پروژه صحن حضرت زهرا(س) تا عید غدیر آماده می شود.
عقیق:حسن پلارک، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات با اشاره به اینکه اعضای ستاد بازسازی عتبات عالیات در هوای گرم عتبات و با زبان روزه همچنان کار بازسازی حرم‌های مطهر ائمه(ع) را ادامه می‌دهند، گفت: اعضای ستاد از بعد از افطار تا ساعت ۱۱ صبح روز بعد در دو شیف بر روی پروژه‌های طرح‌های توسعه حرم‌های مطهر کار می‌کنند.

وی با تأکید بر اینکه ستاد بازسازی متعهد به زمان بندی تحویل و اتمام کار پروژه‌های بازسازی است، گفت: بر اساس زمانبندی اعلام شده متعهد هستیم بخش زیارتی پروژه صحن حضرت زهرا(س) تا عید غدیر به اتمام برسانیم.

پلارک ادامه داد: بیش از هزار چشمه سرویس بهداشتی نیز در صحن حضرت زهرا(س) باید تا اربعین سال جاری آماده شود.

وی در خصوص پژوه لاغرسازی ستون های اطراف ضریح حرم امام حسین (ع) نیز گفت: از چهار ستون اطراف ضریح امام حسین(ع) لاغر سازی یک ستون به اتمام رسیده و کار ستون دوم نیز تا ۵۰ درصد انجام شده است که با اتمام این کار فضای اطراف ضریح افزایش می یابد، همچنین گنبد جدید حرم مطهر بر روی این ستون های جدید قرار خواهد گرفت.

پلارک ادامه داد: طلاکاری سه گلدسته حرم امامین جوادین(ع) نیز در حال اتمام است و عید فطر رونمایی خواهدشد. کار توسعه سرداب حرم امامین عسکریین(ع) نیز به پایان رسیده و اکنون در مرحله تزئین قرار دارد و کار طلاکاری دو ایوان این حرم مطهر نیز به نیمه راه رسیده است.

منبع:دعبل

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین