عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۷۵۸۷
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۰
معاون اجرايي و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان به مهمترين جزئيات ثبت نام دانشگاهيان براي تشرف به عتبات عاليات اشاره كرد.
عقیق: محمد زارع با يادآوري مهلت ثبت نام دانشگاهيان تا 24 ارديبهشت گفت: متقاضيان تشرف به عتبات عاليات مي توانند جهت ثبت نام به نشاني www.labbayk.com مراجعه كنند.

وي ادامه داد: قرعه كشي روز 27 ارديبهشت انجام و اسامي برگزيدگان يك روز بعد اعلام خواهد شد.

اين مقام مسئول درباره هزينه اعزام به عتبات عاليات، اظهار داشت: هزينه عتبات دانشجويي بسته به دوري و نزديكي به مرز متفاوت است و ميانگين قيمت به صورت زميني در تهران 788 هزار تومان و هوايي يك ميليون و 179 هزار و 100 تومان برآورد شده است؛ با اين حال درصدديم با انعقاد تفاهم نامه با يكي از بانك‌ها براي دانشجويان وام نيز در نظر گرفته شود.

زارع آغاز اعزام دانشگاهيان به عتبات را از 20 خرداد اعلام كرد و افزود: اعزام دانشجويان به عتبات عاليات از 20 خرداد آغاز و تا 12 تيرماه ادامه خواهد يافت و در اين مدت روزانه 2 كاروان و در مجموع 48كاروان از سراسر كشور اعزام خواهندشد.

به گفته وي اساتيد، دانشجويان متاهل، دانشجويان دختر با يكي از محارم، پسران دانشجو و كارمندان دانشگاهها مي توانند جهت ثبت نام و اعزام به عتبات عاليات اقدام كنند.

زائرين 7 شب را در شهرهاي مقدس كشور عراق اقامت خواهند داشت و در اين مدت به زيارت اماكن مقدس شهرهاي نجف اشرف، كربلاي معلي و كاظمين خواهند پرداخت، زيارت شهر مقدس سامرا نيز وابسته به تصميم سازمان حج و زيارت است. 

منبع:حج
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین