عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۷۵۷۹۶
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۶
پخش صوتی مجموعه «هزار آوا» که دربرگیرنده مجموعه گسترده‌ای از «سخنرانی‌های وعاظ و نغمه‌های آیینی مداحان» پیشکسوتِ درگذشته و زنده است، از سوی کانال تلگرامی «موسسه هنر و ادبیات هلال» آغاز شد.
عقیق:پخش صوتی مجموعه «هزار آوا» که دربرگیرنده مجموعه گسترده‌ای از «سخنرانی‌های وعاظ و نغمه‌های آیینی مداحان» پیشکسوتِ درگذشته و زنده است، از سوی کانال تلگرامی «موسسه هنر و ادبیات هلال» آغاز شد.

این مجموعه که از سوی گروه ویرایش مجموعة شاخص «پرده عشاق» پژوهش، گردآوری و ویرایش صوتی شده است، برای نخستین‌بار به صورت «مجلس کامل» و همراه با تحلیل و توضیح ویژگی‌های اجرای برنامه‌ها ارایه شده است.

مجموعة هزارآوا با هدف مرور آداب، فنون و شیوه‌های اجرایی سخنرانان و مداحان هیئت‌های «اصیل» و براساس تاریخ شصت ساله جشن‌ها و سوگواری‌های اهل بیت تهیه و تدوین شده و در تدوین این مجموعة مجازی، سلیقه‌های همگانی مخاطبان امروز، در کنار تأمین خواسته‌های آموزشی پیروان پیشکسوتان منبر، درنظر گرفته شده است.

پخش آزمایشی اصوات این مجموعه همراه با متن کامل شرح هر قطعه و تصویرهای سخنرانان و مداحان، از نیمة ماه رمضان در کانال تلگرامی مؤسسه هنر و ادبیات هلال، آغاز شده است.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین