عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۷۵۶۷
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۰۸:۰۰
محمد مسيح كسايي كه اين روزها مشغول تحصيل در رشته دندانپزشكي دانشگاه قم مي باشد فقط ۱۶ سال دارد و چند سال از تحصيل خود را به صورت جهشي خوانده است.
 عقیق:  پاي صحبت هاي جوان ترين عمره گزار دانشجو كه همراه كاروان دانشجويي استان قم در مكه مكرمه به سر مي برد، مي نشينم.

محمد مسيح كسايي كه اين روزها مشغول تحصيل در رشته دندانپزشكي دانشگاه قم مي باشد فقط 16 سال دارد و چند سال از تحصيل خود را به صورت جهشي خوانده است. هميشه خود را مديون پدر و مادر خود و خواست خدا را برترين دليل موفقيت هايش مي داند.

از او هر چه مي پرسي، پاسخش به خواست خدا ختم مي شود. متين و شمرده ولي با شور نوجواني و جواني سخن مي گويد.

وقتي تفاوت عمره دانشجويي را از ديگر عمره ها از او مي پرسم، در پاسخ مي گويد: اين دانشجويان هم سن هستند و همگن و اين دليل ارتباط خوبشان با هم مي شود. با هم دوست و رفيق مي شوند. و شايد حالتي شبيه دور هم بودن هاي سربازي يا خوابگاه دانشجويي دارد با اين تفاوت كه اينجا موضوع مقدس است.

او عمره دانشجويي را سراسر از نقاط مثبت و اثرگذار مي داند ولي در ادامه صحبت هايش از مسئولين عمره مي خواهد تا فرصت هاي ويژه، لحظه هاي ناب و گوشه هاي پنهان اين سفر را به دانشجويان آموزش دهند تا دانشجويان بتوانند بيشترين استفاده را از اين سفر معنوي ببرند.

اولين دعايي كه هنگام ورود به خانه خدا كرده است اين بوده كه خدا تو خودت خواسته من و خير من را مي داني هرچه صلاحم هست عطا كن.

و وقتي از او مي خواهم مقابل دوربين دعا كند؛ شهادت در ركاب امام زمان(عج) را مي خواهد و چه زيباست اين نوجوان كه در راه رسيدن به هدف خود گوي سبقت را از ديگران مي ربايد.

منبع:حج
211001


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
1
0
خدا حفظش کنه
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین