عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۷۵۶۱۵
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۹
فرهنگسرای عطار همزمان با فرارسیدن شب‌های قدر و ایام شهادت حضرت علی(ع) ویژه برنامه «وصال یار» را در مهدیه امام حسن مجتبی(ع) برگزار می‌کند.
عقیق: ویژه برنامه «وصال یار» با موضوع غیبت حضرت حجت (عج) و ظهور و انس با حضرتش با ارایه‌ محصولات فرهنگی در قالب دعای عهد و زیارت آل یاسین برگزار خواهد شد.

در این برنامه که در شکل اجرایی خود شباهت زیادی به ویژه برنامه «هم عهدی با شهدا» دارد بر آن است که با دریافت و حفظ مشخصات کسانی که در این طرح شرکت می‌کنند و ثبت سامانه‌ای به نام آنها، این خیل مشتاقان به حضرت حجت(عج) را به هم وصل کند.

وصال یار علاوه بر این، 9 ایستگاه فرهنگی هنری شامل بخش‌های «شهدای مدافع حرم» برای آشنایی با این شهدای گرانقدر و ذکر فاتحه و صلوات برای این عزیزان، «غرفه نقاشی» ویژه کودکان، غرفه نمایشگاه کتاب با موضوع کتابهای ویژه این شب عزیز، غرفه «ختم قرآن کریم» مناطق 22 گانه، «نذر کتاب»، «بخش کودک»، «قرآن بخوانید و جایزه بگیرید» و غرفه «خطاطی» از بخش‌های متنوع این ویژه برنامه است.

هدف این فعالیت فرهنگی قرآنی تبیین اهمیت شب‌های پرفضیلت قدر برای جوانان و نوجوانان و ایجاد فضای معنوی است.

این برنامه در شب 19 رمضان مصادف با جمعه 4 تیر ماه، شب 21 رمضان مصادف با یکشنبه 6 تیر ماه و شب 23 رمضان مصادف با سه‌شنبه 8 تیر ماه و از ساعت 20 تا 23 برگزار می‌شود و مدت زمان برنامه مطابق با نظر مسئول ایستگاه تا ساعت 2 بامداد نیز قابل تمدید است.

مدیریت فرهنگی منطقه 9 و 21 هم در برگزاری این ویژه برنامه معین مدیریت فرهنگی هنری منطقه 10 خواهند بود.

مهدیه امام حسن مجتبی واقع در خیابان آزادی، بعد از پل یادگار امام واقع شده است.

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره برنامه‌های ماه مبارک رمضان مدیریت فرهنگی هنری منطقه 10 با شماره تلفن 55732565 تماس بگیرید.

منبع:فارس

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین