عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۷۵۳۸
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۲۲:۰۰
دانشگاه های استان تهران با توجه به کمبود جا و تقاضای فراوان دانشجویان و استادان برای شرکت در مراسم معنوی اعتکاف رجبیه ، پیشاپیش از علاقه مندان ثبت نام می کند.

ثبت نام اعتکاف رجبیه در استان تهران

عقیق: دانشگاه های استان تهران با توجه به کمبود جا و تقاضای فراوان دانشجویان و استادان برای شرکت در مراسم معنوی اعتکاف رجبیه ، پیشاپیش از علاقه مندان ثبت نام می کند.

دانشگاه شریف امسال نیز برای ثبت نام از دانشجویانی که علاقمند به شرکت در اعتکاف رجبیه هستند از امروز تا 22 اردیبهشت ثبت نام می کند.

دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشکده علوم اقتصادی از امروز تا آخر اردیبهشت از دانشجویان علاقمند شرکت در اعتکاف رجبیه ثبت نام می کند ،این دانشگاه به علت نبود فضای لازم ثبت نام شدگان را به دانشگاه تهران می فرستد.

دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم بهزیستی از14 اردیبهشت برای ثبت نام از دانشجویان علاقمند به شرکت در مراسم اعتکاف آغاز کرده است.

دانشگاه علوم بهزیستی تقریبا هرساله تعداد 20 تا 30 نفر از دانشجویان را بعلت نبود فضای کافی برای انجام مراسم معنوی اعتکاف به دانشگاه شهید بهشتی می فرستد.

دانشگاه علامه طباطبایی دانشجویان نیز از امروز ثبت نام علاقه مندان برای حضور در اعتکاف رجبیه را آغاز کرد ، این دانشگاه به علت کمبود جا ثبت نام شدگان را به دانشگاه های دیگر می فرستد.

دانشجویان دانشگاه فنی شریعتی برای اعتکاف به دانشگاه خواجه نصیر می روند، بنابر اعلام نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در این دانشگاه ، دانشجویان ثبت نام کننده برای شرکت در مراسم روحبخش اعتکاف رجبیه مانند هرسال به دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی می روند.

به همت دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه خواجه نصیر نیز ثبت نام علاقه مندان به اعتکاف رجبیه از 10 اردیبهشت آغاز شده است و تا 20 اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

دانشجویان برای ثبت نام در مراسم معنوی اعتکاف رجبیه می توانند با شماره تلفن 88881054 تماس بگیرند و یا به سامانه الکترونیکی www.knnews.ir مراجعه کنند.


منبع:ابنا

211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین