عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۷۵۱۸۳
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۳
نصرت‌الله عارف حسینی استاد قرآن کریم با حضور در چند شهر هندوستان به تلاوت و آموزش قرآن به عموم مردم و مربیان قرآن این کشور پرداخت.

عقیق:نصرت‌الله عارف حسینی از مدرسان هنر تلاوت کشورمان چندی‌پیش با حضور در کشور هند به تلاوت در محافل و آموزش به مربیان و قرآن آموزان این کشور پرداخت که این محافل با استقبال بالای مردم این کشور مواجه شد.

اهم فعالیت‌های حسینی در این سفر به شرح ذیل است؛

تلاوت در سه محفل انس با قرآن در سه مسجد شهر خورجه با حضور قرآنیان و سرشناسان این شهر و استقبال خوب مردم، برگزاری کلاس دانش‌افزایی و ارتقاء سطح قاریان خورجه در مدرسه علوم دینیو در هتل محل استقرار در خورجه، حضور در بیت 5 نفر از بزرگان و مسئولین فعالیت‌های دینی و قرآنی شهر خورجه و اجرای تلاوت و دعای قرآنی در آنجا در حضور میهمانان و مدعوین.

دیدار با ده‌ها گروه مختلف از اقشار مختلف مردم خورجه و شهرک‌های اطراف در هتل محل استقرار و اجرای تلاوت و دعای قرآنی در نزد ایشان، دیداری خاص با جمعی حدوداً 15 نفری از شیعیان شهر خورجه و تلاوت و اجرای ابتهال، سفر به اجمیر و روستای اونترا و تلاوت در محفلی بزرگ در مدرسه علمیه بزرگ این روستا.

حضور در مدرسه علوم دینی ویژه خواهران در اونترا و استماع اجرای چند تن از خواهران حافظ نوجوان این مدرسه و ارائه تذکرات و راه کارهای آموزشی به ایشان، برگزاری کلاس آموزشی برای قاریان مدرسه علوم دینی اونترا، دیدار با چند تن از اساتید در مدرسه علوم دینی اونترا و اجرای تلاوت، تلاوت در دیدار با دکتر ابوالفیض عثمانی از شخصیت‌های علمی بزرگ هند در جی پور.

تلاوت در دیدار جمعی از مهندسان در شهر جی پور، شرکت در محفل بزرگ جی پور در مراسم احیای شب نیمه شعبان به مدت 6 ساعت و اجرای دو تلاوت در این محفل دو هزار نفری که در فضای آزاد شهر برگزار شد.


منبع:فارس

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین