عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۷۵۱۲۲
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۹
سردار نقدی:
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه نظارت مانع ولنگاری فرهنگی است، گفت: در عرصه فرهنگی و عرصه‌های دیگر باید نظارت وجود داشته باشد و تفکر نبود نظارت، تفکر غلطی است و باید اصلاح شود.
عقیق: سردار محمدرضا نقدی در واکنش به سخنان اخیر مقام معظم رهبری حول محور مسائل فرهنگی، گفت: ما در مسائل اقتصادی، سیاسی و امنیتی نیازمند پیشرفت هستیم و زیر ساخت تمام این موارد فرهنگ است بنابراین حساسیت بیشتری باید به مسائل فرهنگی داشته باشیم. برخی از مدیرانی که در این عرصه‌ها فعالیت می‌کنند، فعالیت فرهنگی را مانند یک فعالیت تجاری و عرضه و تقاضا می‌بینند در صورتی که فعالیتها و کالاهای فرهنگی شباهتی به فعالیتها و کالاهای تجاری و اقتصادی ندارد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: فرهنگ رسالت حکومت اسلامی است. حداقل انتظاری که می‌رود این است که اجازه داده نشود که محصولات فاسد و مخرب کرامت، عترت و انسانیت تولید شود. نگاه عرضه و تقاضایی به مسئله فرهنگ یک تفکر غلط است و در این مورد حتما باید نظارت‌هایی وجود داشته باشد. همانطور که برای مواد غذایی استانداردهایی دارد، باید برای محصولات و فعالیتهای فرهنگی نیز استانداردهایی در نظر گرفته شود.

وی در ادامه تاکید کرد: در حال حاضر مصادیق ولنگاری فرهنگی کم نیست و می‌توان در عرصه‌های فیلم، تئاتر، کتاب و... نمونه‌هایی از محصولات فرهنگی مضر و ولنگار فرهنگی را مشاهده کرد و راه حل سامان بخشیدن به این مشکلات وجود نظارت در عرصه فرهنگی و تمام عرصه‌ها است و تفکر نبود نظارت، تفکر غلطی است و باید اصلاح شود.

منبع:تسنیم

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین