عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۷۵۱۲
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۹
واحد نوجوانان و جوانان عاشورایی و واحد خواهران پیروان عترت هیأت رزمندگان اسلام در نظر دارد مراسم معنوی اعتکاف را در ایام البیض با حضور برادران و خواهران واجدالشرایط بالای ۱۸ سال برگزار کنند.
 عقیق:  به مناسبت فرا رسیدن ماه رجب المرجب و با توجه به نزدیک شدن اعتکاف ، واحد نوجوانان و جوانان عاشورایی و واحد خواهران پیروان عترت هیأت رزمندگان اسلام در نظر دارد امسال نیز همچون سال های گذشته مراسم معنوی اعتکاف را در ایام البیض با حضور برادران و خواهران واجدالشرایط بالای 18 سال برگزار کنند.

بنابراین گزارش در این مراسم حجج اسلام کاظم صدیقی، مهدی طائب، علیرضا پناهیان، مهدی ماندگاری، سید حسین مومنی و حیدری کاشانی سخنرانان این مراسم معنوی و حاج ماشاءالله عابدی،حاج سعید حدادیان ،حاج مرتضی طاهری، حاج محمدرضا غلامرضازاده و مرتضی خلیلی مداحان مراسم اعتکاف هیئت رزمنداگان اسلام هستند.
 

علاقه مندان می توانند تا 22 اردیبهشت جهت ثبت نام با مراجعه به مسجد جامع بازار و با تماس با شماره تلفن 88986981-021 برای برادران و خواهران برای ثبت نام می توانند به نشانی انتهای اتوبان نیایش-روبروی ورزشگاه انقلاب - شهرک فجر (شاهد) - مسجد شهید نواب صفوی مراجعه و یا با شماره تلفن های  35947744-021، 35947719-021و 88986984-021 تماس بگیرند.

تاریخ برگزاری مراسم معنوی اعتکاف سیزدهم الی پانزدهم رجب المرجب مصادف با سوم تا پنجم خردادماه است.
همچنین علاقه مندان برای ثبت نام می توانند به نشانی اینترنتی www.e-heyat.com نیز مراجعه نمایند.


منبع:روابط عمومی هیئت رزمندگان اسلام
211001

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین