عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۷۴۹۹۵
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۳
۱۴ مسجد در منطقه سیزده تهران در قالب «یک شب نورانی» از روزه‌داران میزبانی می‌کنند.
عقیق:فرهنگسرای امید با مشارکت مساجد منطقه 13 ویژه برنامه بر آستان جانان را تحت عنوان «یک شب نورانی» از 20 خرداد تا 3 تیرماه از ساعت 19:30 تا 22 در 14 مسجد منطقه 13 برگزار می کند.

در این برنامه که با هدف ایجاد فضای همدلی و مشارکت کانون‌های مساجد، احیای ماهیت مساجد و نقش نهادهای مردمی در برنامه‌های مذهبی، استفاده از ظرفیت‌های مساجد برای اجرای برنامه‌های فرهنگی، زمینه‌سازی و گسترش آموزه‌های شهروندی متناسب با آموزه‌های دینی در جامعه برگزار می‌شود، علاوه بر جزء خوانی قرآن، سخنرانی شخصیت‌های مذهبی، پخش اذان و اقامه نماز جماعت و افطاری ساده، ورک شاپ های فرهنگی و هنری، توزیع کتاب‌های مذهبی و مسابقه حضوری ویژه نوجوانان نیز انجام می‌شود.

مساجد امام حسن مجتبی (ع)، امام جعفر صادق(ع)، لیله القدر، انبیاء، امام حسن عسکری(ع)، علی بن ابیطالب (ع)، سیدالشهدا(ع)، علی بن موسی الرضا(ع)، امام محمدتقی(ع)، امام حسین(ع)، علی بن موسی الرضا(ع) و حسنی با اجرای ویژه برنامه بر آستان جانان میزبان شهروندان روزه دار در ماه مبارک رمضان هستند.

علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه‌ها می‌توانند به مساجد مذکور مراجعه کنند و یا برای آگاهی بیشتر از برنامه‌ها با شماره 33302589 تماس بگیرند.



منبع:فارس

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین