عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۷۴۸۶۹
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۸
خورسندی خبر داد:
مدیرعامل خانه مداحان با تاکید بر تقویت ارتباط جوانان با پیرغلامان اهل بیت از طریق برنامه‌های متنوع از اعزام جوانان ذاکر اهل بیت(ع) به خارج از کشور برای ترویج و تعلیم مبانی ستایشگری خبر داد.
عقیق:مصطفی خورسندی، مدیرعامل خانه مداحان در گفت‌وگویی با اشاره به برنامه‌های خانه مداحان برای جوانان گفت: یکی از تاثیرگذارترین عرصه‌ها در حوزه ستایشگری، قشر جوانان هستند. لذا یکی از کارهایی که ما در خانه مداحان، کانون مداحان و بسیج مداحان پیگیری می‌کنیم با توجه به اینکه مسئولیت این سه نهاد نیز بر عهده ماست تقویت ارتباط فی‌ما بین جوانان ذاکر و قدما و پیشکسوتان این عرصه است.

وی در ادامه بیان کرد: ارتباط جوانان با قدما و پیشکسوتان عرصه ستایشگری، درس‌های بسیار زیادی را برای جوانان خواهد داشت که یقینا به بدنه جامعه هم منتقل خواهد شد. لذا در این مورد نیز کارهای آموزشی ویژه‌ای را برای این حوزه در نظر گرفته‌ایم.

خورسندی افزود: در برنامه آتی خانه مداحان، بحث آموزش به زبان‌های خارجی را آغاز می‌کنیم‌. شروع این کار را با زبان انگلیسی، عربی و ترکی خواهیم داشت و امیدواریم جوانانی را پرورش دهیم که بتوانند به زبان‌های مختلف در نشر و تبلیغ معارف اهل بیت(ع)، قدم بردارند.

مدیرعامل خانه مداحان با اشاره به اینکه در حال پیگیری اقدامات لازم جهت اعزام مداحان به خارج از کشور ‌در جهت ترویج مبانی اصیل ستایشگری هستیم، گفت: مقدماتی را با جامعة المصطفی(ص) العالمیه داشتیم و همچنین صحبت‌هایی شده است که بتوانیم اعزام به خارج را در عرصه ستایشگری از طریق کانون مداحان، بسیج مداحان و خانه مداحان داشته باشیم که این جز برنامه‌ها و افق آینده ما است.

وی با تاکید بر جایگاه ذاکرین حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در جامعه به‌عنوان یک رسانه تاثیرگذار، بیان کرد: کسانی که در حوزه دین و فرهنگ کار می‌کنند باید به این رسانه مهم توجه ویژه کنند تا بتوانیم شاهد شکوفایی این عرصه در تمامی زمینه‌های آن باشیم.

منبع:ایکنا

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین