عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۷۴۸۴
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۸

 به گزارش خبرنگار عقیق، حجت الاسلام داوودي در محفل هفتگی هئیت انصار العباس(ع)، در ابتدای سخنانش ضمن اظهار تاسف درباره بی احترامی نسبت به اصحاب حضرت علی(ع) و ائمه شیعیان درباره وظیفه والای هئیت ها در این شرایط گفت: یکی از وظایف هئیتی ها دفاع از ارزش های فرهنگی و اسلامی است. در این راستا باید الگوی و وجه مثال زدنی جامعه قرار بگیریم، شرایط اجتماعی امروز نیازمند تحلیل و سنجش گسترده­ای است که باید در برابر آن سنجیده برخورد کرد. امرزو دشمنان، اسلام و شیعه مخلص و مسائل مختلف فرهنگی و اعتقادی جامعه را هدف گرفته اند. به همین دلیل باید مواظب رفتار و کردارمان باشیم و با ائمه و اهل بیت(ع) مانوس شویم. توجه به فرهنگ و رفتارهای اجتماعی و اصالت اسلامی و مذهب شیعه از شاخص ترین الگوهای انسانی محسوب می شود که باید هدایتی و اساسی درست داشته باشد. جوانان باید در برابر هجوم دشمنان اسلام با تدبیر عمل کنند و گوش به فرمان مقام معظم رهبر باشند.

وی در ادامه صحبتهایش تصریح کرد: اینکه ما زیر پرجم اباعبدالله الحسین(ع) هستیم و از معیارهای آنان پیروی می کنیم، سعادت بزرگی است. همه موظف هستیم عدالت اجتماعی و فرهنگ والای اسلامی را حفظ کنیم و در برابرش احساس مسئولیت داشته باشیم. نوجوانان و جوانان باید سبک زندگی اهل بیت(ع) را در زندگی الگو قرار دهند. اگر در زندگی الگوهای اسلامی را پیاده کنیم  متوجه خواهیم شد که پیشرفت کرده­ایم و به جاهای والایي رسیده­ایم.

حاج آقا داوودي افزود: «مشکل جامعه این است که ما بد شده ایم و جامعه نسبت به ما بدتر شده است و این روند تا بی نهایت ادامه پیدا خواهد کرد. حجم رسانه هاي الکترونیکی و تهاجم فرهنگی کار را سخت کرده است. در این شرایط ائمه حریم امن هستند. هرچقدر از دین و اهل بیت(ع) فاصله بگیرم یعنی از حقیقت و نور فاصله گرفته ایم.

مراسم هیئت انصار العباس(ع) دوشنبه هر هفته ساعت 20الی 22:30 واقع در خیابان تهران نو، ایستگاه سبلان، 27متري اشراق، کوچه ناصری برگزار می شود.


 

 



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
0
3
اجرکم عندالله
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
0
3
سلام خسته نباشید. صوتی های جلسه کوش پس؟؟
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین